شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیشنهاد سردبیر
یاداشت
ایران و جهان
ورزشی
گزارش
دکتر حمیده قاسمی؛

قالبگیری در دندانپزشکی

پیشرفت ۲۵درصدی راه‌آهن/دو خبرخوب برای اهالی رسانه
معاون عمرانی در بازدید از قطعه 10 راه آهن بوشهر مطرح کرد؛

پیشرفت ۲۵درصدی راه‌آهن/دو خبرخوب برای اهالی رسانه

از پرسپولیس رفتند، هالند شدند!

۳‌مهاجم سابق پرسپولیس بعد از جدایی از این تیم در ۱۳۲‌بازی ۶۱‌گل زده‌اند و سرخ‌ها همچنان با کمبود مهاجم تمام کننده روبه‌رو هستند.

سیدحسین در دادسرای فرهنگ و رسانه

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سیدحسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد. کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح…

یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، از ساعاتی پیش شایعه عجیبی پیرامون مذاکره باشگاه تراکتور با یورگن کلینزمن، سرمربی مشهور آلمانی، برای قبول هدایت این تیم در فضای مجازی منتشر شده که هواداران این تیم را تحت‌تاثیر خود قرار داده است. با این حال پیگیری این خبر از مسئولان باشگاه تراکتور چیزی جز تکذیب صریح را به‌همراه نداشته و…

واکنش مدیرکل ورزش بوشهر به ناسپاسی پتروشیمی ها

صدای استان : مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار داشت: بزرگترین صنایع نفتی و گازی در استان بوشهر استقرار دارند و رتبه اول درآمد سرانه در کشور را دارا است اما متأسفانه ورزش و فوتبال استان مورد بی مهری واقع شده است.

تصمیم باورنکردنی علیه طارمی!

صدای استان : مهدی طارمی برای بازی مقابل استوریل در فهرست پورتو قرار نگرفته و به نظر می‌رسد که سرخیو کونسیسیائو دیگر تمایلی به استفاده از او ندارد.

خوشحالی دیوانه‌وار ستاره بوشهری

خوشحالی دیوانه‌وار ستاره بوشهری

محمد محبی بعد از این گل با فریاد بلند و حالی وصف نشدنی به سمت تماشاگران دوید و خوشحالی فراموش نشدنی‌ و از ته دلی اجرا کرد. گل محبی شروع کننده بازی و موقعیت‌های فوق العاده ایران بود.

وعده بزرگ تاج در بوشهر

صدای استان : رییس فدراسیون فوتبال ایران با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در فوتبال استان بوشهر گفت: دنبال قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در سطح جهان هستیم.

برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی تکواندو در بوشهر + تصاویر

صدای استان : دبیر هیات تکواندو استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز، یک دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی تکواندو با حضور ۲۰۰ تن از ورزشکاران خردسال دختر و پسر این رشته ورزشی در خانه تکواندو بوشهر برگزار شد.

استان بوشهر
پربازدیدترین امروز
جدیدترین خبرها
بالا