شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40407
تعداد نظرات: ۲۳
بازدید خبرنگاران از این پروژه؛

یکی از پروژه های تعاونی مسکن خبرساز در شهر بوشهر که طی چندسال اخیر با حاشیه هایی همراه بوده، شرکت “آسمان لیان” است، طوری که هرازگاهی تجمع برخی اعضای آن که عمدتا شاغلین ارتش هستند و پرونده تخلفات هیات مدیره سابق در مراجع قضایی خبرساز گردید.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 12 دی 1402 - 13:01

به گزارش صدای استان؛ مدیرعامل این شرکت در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه این شرکت در محله مخبلند (اراضی مجاور بیمارستان امیرالمومنین) می گوید: خوشبختانه با تغییرات مدیریتی در این شرکت و تعیین تکلیف برخی تخلفات و بدهی ها، پروژه ۵۳۶ واحدی “آسمان لیان” فعال شده و تا دهه فجر امسال ۱۰۴ واحد آن به اعضا واگذار می شود.

عبدالرضا حق پرور با اشاره به اینکه از نیمه دوم ۱۴۰۰ عهده دار مدیریت این شرکت شده، ادامه داد: همچنین تلاش داریم سال آینده هر شش ماه ۱۱۴ واحد این مجموعه را تکمیل و به اعضا تحویل دهیم.

 

حق پرور با اشاره به اینکه زمین این پروژه ها در سال ۸۷ از نیروی هوایی خریداری شده و عمده اعضاء نیروهای شاغل در پایگاه هوایی و پدافند ارتش می باشند، یادآور شد: استانداری، فرمانداری بوشهر و مدیرکل راه و شهرسازی در راستای فعال و پیش برد این پروژه همراهی خوبی داشته اند و توانسته ایم جدا از تسهیلات نهضت ملی مسکن، از اعتبارات داخلی بانک مسکن هم تسهیلاتی برای واحدها بگیریم که زمینه ساز تسریع در آن شده است. در این زمینه خواستار همکاری شهرداری نیز هستیم تا ضمن قوانین، نسبت به صدور پروانه کار برای پروژه ها، جهت اخذ سند واحدها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه در حال جلب اعتماد اعضاء هستیم، اظهار داشت: پرونده این پروژه باید در سال ۱۳۹۷ باید بسته می شد، اما به دلیل تخلفات مدیریتی، روند آن زمانبر شد و قرار است فاز اول این مجموعه تا دهه فجر در قالب ۵ بلوک و واحدهای ۱۱۰ تا ۱۵۰ متری تحویل شود.

کشتی به گل نشسته “آسمان لیان” به حرکت درآمد

رییس هیات مدیره شرکت آسمان لیان بوشهر نیز در این نشست خبری به سابقه شروع این تعاونی در سال ۱۳۹۰ گفت: علی رغم اینکه بنا بوده در سال ۱۳۹۷ واحدها به اعضا تحویل شود، به علت سوء مدیریت، پروژه به اتمام نمی‌رسد و ۵۳۶ واحد ناتمام می ماند.

علیرضا زارع مهذبیه که خود از کارکنان پدافند ارتش در بوشهر می باشد، اظهار داشت: در سال ۱۳۹۹ با پیگیری اعضای تعاونی و بررسی پرونده‌های ایجاد شده توسط دستگاه قضایی، هیئت مدیره ناکارآمد منعزل شد و سه نفر از اعضا به عنوان هیئت مدیره موقت جهت اداره و ادامه امور منصوب شدند.

 

وی یادآور شد: با توجه به مقاومت هیئت مدیره معزول و عدم تحویل تعاونی به هیئت مدیره انتصابی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استفاده از اختیار قانونی خود برای بار دوم سه نفر از اعضا را به عنوان هیئت مدیره موقت منصوب می‌نماید. علی رغم عدم تحویل تعاونی توسط هیئت مدیره‌ای که با رای دادگاه عزل شده بودند، بالاخره هیئت مدیره انتصابی موقت دوم به وظیفه خود عمل نموده و مجمع عمومی تعاونی را برگزار نموده و با برگزاری انتخابات سه نفر از اعضا به عنوان هیئت مدیره جدید انتخاب می‌شوند.

رییس هیات مدیره این تعاونی افزود: در اواخر سال ۱۴۰۰ منتخبین اعضا به عنوان هیئت مدیره جدید شروع به فعالیت نموده و فرایند تحویل و تحول تعاونی آغاز می‌گردد اما باز هم شکنی‌های هیئت مدیره معزول سابق ادامه پیدا می‌کند و تعاونی همچنان به نحو شایسته به منتخبین مردم تحویل داده نمی‌شود. این در حالی است که تعاونی در مجموع چیزی حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و اعضا همچنان چشم انتظار تکمیل واحدهایشان بودند.

وی یادآور شد: علی رغم کارشکنی‌ها، نابسامانی‌ها و گره‌های موجود در کار، با همت هیئت مدیره و البته با همراهی افراد خبره و توانمند، کشتی به گل نشسته “آسمان لیان” آرام آرام بادبان‌ها را برافراشته و دوباره فعال شده است.

زارع مهذبیه پس از پیگیری‌های فنی و حقوقی از اواسط سال جاری تعاونی با سرعت بیشتر و شرایط بهتر به فعالیت خود ادامه داده و امروز با جمیع جهات ۱۰۴ واحد از مجموع واحدها به اتمام رسیده و بیش از ۹۰ واحد آن به مردم تحویل گردیده است. و پرنده شکسته بال آسمان لیان در حال تبدیل شدن به عقابی تیز پرواز است.


تعداد نظرات: ۲۳
ناشناس
13:01 - 1402/10/12

به امید توفیق روز افزون و پیشرفت

فرهاد
13:01 - 1402/10/12

باسلام وتشکرازشماکه صدای مامردم بدون پشتیبان هستیدوصدای مارابه گوش مسولین میرسونید

ناشناس
13:01 - 1402/10/12

درود خداوند بر مردان بی ادعا
هیئت مدیره جدید و مدیرعامل محبوب و دوست داشتنی ❤️خیییییلی مردین مرررررررد🌹
کسی که پاکدست باشه همینه
کسی که برای مردم اومده باشه همینه
ممنونیم ازتون ممنووووووووون🌹🌹🌹

سینا
13:01 - 1402/10/12

سلام هنوز راه نیفتاده

ناشناس
13:01 - 1402/10/12

با سلام تا جایی که ما خبر داریم و عضو این تعاونی هستیم. ۱۰۴ واحدی از سال ۹۷ توسط هیئت مدیره قبل آماده شده بود اما بخاطر شکایت اعضا و هیئت مدیره جدید تا اکنون واگذار نشده که تازگی با نارضایتی اعضا داره تحویل گرفته میشه.

علی کیا
13:01 - 1402/10/12

خبر دروغ برا چی میزارین؟یه مشت از خدا بیخبر چند ساله مثل بختک افتادن به جون زندگی ملت چند سال برا این که صدای مخالفا ببرن………………………………………………………………………………..

علی منصوری
13:01 - 1402/10/12

سلام
این هیئت مدیره جدید بود که با کارشکنی جلو ساخت و ساز رو گرفت و …………………………………………………………………………و الان بعد از سه سال هیچ گونه کاری انجام ندادن و ۱۰۴ واحدی که تکمیل بود را بعد سه سال با اضاف پرداختی اعضا به مبلغ ۳۰۰ میلیون و قراردادی ترکمنچای که کل هزینه اعم از شهرداری و مهندس ناظر و سند و …. بعهده اعضا میباشد رو بهشون تحمیل کرد و ۷۰ واحد رو فروختن و اعضا رو لغو عضو کردن و……………………………………………………………………………………………………………………………….

کانال عصر بوشهر باید اول یه کم تحقیق کنید و از اعضا نظر بخواهید بعد خبر رو پخش کنید این کار شما بار حقوقی دارد و هیئت قبل می‌تواند از شما شکایت کند
با تشکر

ناشناس
13:01 - 1402/10/12

درود بر هیئت مدیره و مدیر عامل مقتدر و پاکدست.خدا قوت .

تیام
13:01 - 1402/10/12

با سلام
قدردان زحمات هیئت مدیره و مدیرعامل محترم و هیئت اجرایی هستیم
با هیئت مدیره قبل ما امیدی به تکمیل واحدها نداشتیم که بحمداله با تیم مدیریتی جدید خون دوباره ای به پروژه تزریق شد و شو و شوق امیدواری ما دوچندان شد. به امید تکمیل آخرین واحد از پروژه و تحویل آن به اعضا و مالکین

بی نام
13:01 - 1402/10/12

حق پرور اگه باتوجه به حرفت هر شش ماه میخای ۱۱۴واحد تحویل بدی۶ماه از تصویب متممی که به قول خودتون میگید تصویب شده گذشته ۱۰۴واحدی ها که سال۹۷تکمیل بودن الان کجا ۱۱۴واحد تحویل دادی لطفا حرفی بزن که فردا بتونی پاسخگو باشی.

عیسی الیاسی
13:01 - 1402/10/12

کجا تعاونی اسمان لیان به نشسته بود، اقایون هئیت مدیره فعلیتعاونی را به این روز در اوردند ، اینها هیچکاری نکردند الا خسارت به اعضاء، تعدادی واحد اماده را جلوی تحویلشان را گرفتند و حالا می خواهند به اسم خودشون تمام کنند ، بسته اینقدر دروغ به خورد مردم ندید. هیچ کاری نکردید .

Sheda
13:01 - 1402/10/12

سلام
به عنوان یکی از اعضای این شهرک از شما تشکر می‌کنم و به آینده آن خوشبینم

ناشناس
13:01 - 1402/10/12

بابا چقدر دروغگو هستید ، تعاونی آسمان لیان را شما به این روز انداختید ، حالا اومدید با ادعای دروغ می خواهید بگید کار کردید ، هیچکاری نکردید کلی اعضاء از شما ناراضی هستند و ازتون شکایات زیادی کردند ، بسه اینقدر دروغ نگید ، لعنت خدا تا ابد بر شما که اعضاء را به این روز انداختید .

تیام
13:01 - 1402/10/12

درود بر هیئت مدیره کارآمد و کاردرست که در کالبد تعاونی نفسی تازه دمید و امید رو به دل مردم بازگردوند، تشکر از شما که خبر رو پوشش دادید

مهراد
13:01 - 1402/10/12

درود برشما که در تمام ساعات شبانه روز،با تمام سنگ اندازی ها،از پای ننشستید و استوار و ثابت قدم گامی در جهت به ثمررساندن این امرد برداشتید،که اجر وپاداش شما خلاصه در این چند بیت میشه،پاینده و مانا باشید👏🏻👏🏻👏🏻
همه روز روزه بودن ، همه شب نماز کردن
همه ساله حج نمودن، سفر حجاز کردن
زمدینه تا به مکه، سر و پا برهنه رفتن
دو لب از برای لبیک، به وظیفه باز کردن
به مساجد و معابد ، همه اعتکاف جستن
ز ملاهی و مناهی، همه احتراز کردن
شب جمعه ها نخفتن، به خدای راز گفتن
ز وجود بی نیازش ، طلب نیاز کردن
به خدا که هیچ یک را، ثمر آنقدر نباشد
که به روی نا امیدی ، در بسته باز کردن

سعید
13:01 - 1402/10/12

این هئت مدیره جدید از روز اول فقط دروغ و حرف مفت تحویل مردم داده‌ تا الان هم نتونسته یه اجر روی هم بزاره، در تمام پرونده های قضایی با عوامل قبلی هم شکست خورده حالا اومدن ………………………………………………………

جواد
13:01 - 1402/10/12

دروود خدا قوت

ارسام
13:01 - 1402/10/12

این تعاونی از زمانی که حق پرور تعاونی را تصاحب کرده حتی ٢ درصد هم پیش نرفته است
این دروغ بزرگ که پروژه به گل نشسته را نجات داده اند شما و خبرگزاری شما دامن زده اید و خواهشا در اطلاع رسانی منصف باشید
تمام بوشهر و اعضا در جریان هستند که حتی ١٠۴ واحدی توسط هیات مدیره قبلی
تکمیل شد و این هیات مدیره جدید و حق پرور با درخواست اضافه بهای وحشتناک و در اخر با یک فرم تحویل ترکمنچای فعلا در حد حرف و کلام و شعار این واحد ها را تحویل داده اما به شکلی که هنوز هم هیچ اقدامی برای اسکان و سند انجا انجام نداده است
دروغ هر چه بزرگتر باورش راحت تر است

ناشناس
13:01 - 1402/10/12

این ۱۰۴ واحد توسط هیئت مدیره قبلی آماده شده بود و ربطی به این مدیریت جدید نداره و اگر ناکار آمد بودن چرا مجازات نشدن و این هست مدیره جدید ناکار آمد تر هست که از سال ۱۴۰۰ تا کنون هیچ گونه پیشروی در کار وجود نداشته

باران خسروی
13:01 - 1402/10/12

خداقوت و خسته نباشید به هیئت مدیره ی جدید .و لعنت به …………..که اینچنین ما را به خاک سیاه نشاندند.هیچ وقت هیچ کس قلبا ارزوی مرگ کسی را نمیکند ولی من به عنوان یکی از اعضای فلک زده ی اسمان لیان ارزوی مرگ دارم برای……………. و از خداوند میخواهم که همانطور که حق ما اعضا را اینچنین پایمال کردند چوبش را در همین دنیا بخورندخیانتی که این ها در حق ما کردند فقط با ارزوی مرگ برایشان میشود جبران کرد و متاسفم برای اعضایی که هنوز چشمشان کور است و خودشان را به احمقی زده اند و فک میکنند ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….خواهش میکنم کمی به خودتان بیایید بخدا ۱۲ سال خیلی زیاد است .۱۲ سال است که منتظریم همکاری کنید تا پروژه به مقصد نهایی خود برسد هدف شما خانه دار شدن است پس الان که پروژه راه افتاده همکاری کنید ………….

ناشناس
13:01 - 1402/10/12

درود و خدا قوت به هیئت مدیره جدید و مدیر عامل کاردان که مردم رو از دست …….. نجات دادند و مردم رو خانه دار کردند

محسن
13:01 - 1402/10/12

درود بر دکتر حق پرور و هیئت مدیره جدید که با تلاش شبانه تعاونی آسمان لیان را بعد از ده سال رکود از دستان این از خدا بی خبران نجات داد و ۱۰۴ نفر را صاحب خونه کرد درود به شرفت .

محسن
13:01 - 1402/10/12

درود بر دکتر حق پرور و هیئت مدیره جدید که با تلاش شبانه روزی تعاون آسمان لیان را از دستان این از خدا بی خبران نجات داد و ۱۰۴ نفر را صاحب خونه کرد

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا