شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40597
تعداد نظرات: ۰

محمد محبی، وینگر تکنیکی تیم ملی در بازی با امارات گلزنی کرد اما گل او توسط VAR رد شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 4 بهمن 1402 - 12:04

به گزارش “صدای استان “، مهدی قایدی، مهدی طارمی و محمد محبی سه بازیکن بوشهری تیم ملی هستند که در ترکیب ایران به میدان می‌روند.

مهدی قایدی در بازی با فلسطین اولین گلش را به ثمر رساند تا شروع خوبی در تیم ملی داشته باشد و امیر قلعه‌نویی را برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی قانع کند، او در بازی دوم هم برای ایران به میدان رفت و تک گل سه امتیازی مقابل هنگ‌کنگ را به ثمر رساند تا تعداد گل‌هایش در جام ملت‌های آسیا به ۲ گل برسد.

1980756

مهدی طارمی ستاره فوتبال ایران اما در دو بازی اول ایران نتواسته بود گلزنی کند و در شب بازی با امارات عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت و ۲ گل به ثمر رساند تا در کنار مهدی قایدی بهترین گلزن ایران در این مسابقات باشد.

 

محمد محبی که در هر ۳ مسابقه به‌عنوان بازیکن جانشین به میدان آمده است در بازی با امارات موفق شد گلزنی کند اما پس از بررسی VAR این گل مردود اعلام شد و خطای محبی روی مدافع اماراتی گرفته شد.

1975036

اگر محمد محبی در این مسابقه موفق به گلزنی می‌شد هر سه بازیکن بوشهری تیم ملی ایران در این مسابقات گلزنی کرده بودند و آمار جالب توجهی به ثبت می‌رسید.

تیم ملی ایران در این مسابقات ۷ گل به ثمر رساند، مهدی قایدی و مهدی طارمی ۲ گل، سردار آزمون، کریم انصاری‌فرد و شجاع خلیل‌زاده هرکدام یک گل به ثمر رسانده‌اند./ورزش۳


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا