شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41156
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال گفت: برگزاری نخستین دوره بازی‌های جام حذفی فوتبال ساحلی کشور در دستور کار قرار گرفته است.

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 اسفند 1402 - 17:53

به گزارش صدای استان؛ امیرحسین محتشم در گفت وگو با ایرنا در گناوه اظهار کرد: برگزاری اولین دوره دوره جام حذفی با هدف حضور قوی‌تر تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در مسابقات آینده انجام خواهد شد که به اطلاع باشگاه ها رسیده است.

وی درخصوص برنامه‌های آینده تیم ملی فوتبال ساحلی کشور گفت: جوان‌گرایی در دستور کار قرار گرفته و هم اینک حدود ۶۰ درصد جوان شده و به دنبال این هسیتم تا تیم با این اقدام برای یک دوره ۶ ساله جوان شود.

رئیس کمیته فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال افزود: بازی‌های رسمی تیم ملی در سال آینده برگزار خواهد شد که حضور در جام ملت‌های آسیا و قبل از آن تورنمنت بین قاره‌ای در عربستان و سپس مسکو در برنامه است.

محتشم عنوان کرد: مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی کشور طبق برنامه ریزی انجام گرفته در سال آینده برگزار خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه تمایل استان‌ها به فوتبال ساحلی توسعه پیدا کرده و به دنبال گسترش آن در سایر استان ها هستیم.

وی درخصوص اتفاقات دیدار تیم های فوتبال ساحلی «ضامن آهو گناوه» و «پدیده کرمانشاه» در مرحله نهایی مسابقات زیرگروه لیگ دسته اول در بندر گناوه گفت: باتوجه به اتفاقات پیش آمده در این دیدار که داوران اقدام به تعطیلی این دیدار کردند، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در راین خصوص تصمیم‌گیری می کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا