شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40546
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه فجر و همچنین روز بوشهر ۲ جشنواره بزرگ ورزش‌های آبی ساحلی با عنوان‌ در “یادها” و “جشنواره بوشهر گیمز” برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 1 بهمن 1402 - 19:20

به گزارش صدای استان؛ عبدالرسول غلامی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: استان بوشهر در حوزه گردشگری ساحلی و دریایی ظرفیت خاص و کم نظیری دارد و تلاش می‌شود با تعریف رویدادهای مختلف و توسعه زیرساخت‌ها، این ظرفیت در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده شود.

وی بیان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در راستای فرهنگ سازی و ترویج رشته‌های دریایی و ساحلی و همگام با سیاست‌های کلان اقتصا د دریامحور است.

سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر تصریح کرد: با راه‌اندازی هیات ورزش‌های ساحلی و دریایی در استان بوشهر از تیرماه سال جاری تاکنون چند جشنواره ورزش‌های آبی ساحلی در بوشهر برگزار و با استقبال خوبی نیز مواجه شد.

غلامی ادامه داد: هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر اهتمام ویژه به رونق و تعمیم بیش از پیش این ورزش‌های آبی و ساحلی در استان داشته و در این زمینه تمام ظرفیت‌ها را به کار گرفته است.

وی عنوان کرد: یکی از محورهای برنامه هفتم توسعه توجه به اقتصاد دریا محور با رویکرد پایداری و حفظ محیط زیست است که گردشگری نیز به عنوان یکی از ارکان اساسی اقتصاد دریا محور محسوب می‌شود.

سرپرست هیات ورزش‌های دریایی و ساحلی استان بوشهر یادآور شد: گردشگری دریا بستری برای ایجاد اشتغال، درآمدزایی و امنیت اجتماعی بوده و شاخصی اثر گذار در توسعه پایدار محسوب می‌شود.

غلامی ادامه داد: با هدف توسعه ورزش‌های آبی و ساحلی تاکنون احکام سرپرستی هیات ورزش‌های آبی ساحلی شهرستان‌های بوشهر، تنگستان، گناوه، عسلویه و دشتی صادر شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا