جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41619
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رییس اتاق بـازرگانی بوشهر گفت: از نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم درخواست فعالان اقتصادی برای تغییر تعطیلی پنجشنبه‌ها به شنبه را با جدیت دنبال کنند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 8 اردیبهشت 1403 - 17:32

به گزارش صدای استان؛ خورشید گزدرازی در گفت و گو با ایرنا افزود: بهبود وضعیت تراز تجاری کشور و ارتقای مراودات اقتصادی در مقیاس بین المللی از الزامات اصلی تحقق توسعه است.

 

وی افزود: از اصول اساسی افزایش شاخص رقابت صنایع کشور در بازارهای جهانی تمکین به قواعد و رویه های بین المللی با رویکرد خلق شبکه های تجاری پایدار و افزایش ارتباطات اقتصادی پویا با سایر کشورها است .

 

رییس اتاق بازرگانی بندر بوشهر تصریح کرد: با توجه به شعار سال انتظار می رود تمامی اهتمام مسئولان و مدیران کشور بر پیروی از فرمان رهبری باشد .

 

گزدرازی یادآور شد: با توجه به اصلاح لایحه ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با کاهش ساعات کاری هفته از ۴۴ به ۴۰ ساعت، روزهای کاری را نیز شنبه تا چهارشنبه و تعطیلات ۲ روزه پایان هفته را روزهای پنجشنبه و جمعه تعیین کردند که این رویه امکان برقراری ارتباطات فعالان و بنگاه‌های اقتصادی کشور با همتایان خارجی خود در چهار روز از هفته را کاهش می دهد.

گزدرازی ادامه داد: تغییر رویکرد کنونی در خصوص تعطیلات هفتگی ضرورتی اجتناب ناپذیر است از همین رو بخش‌خصوصی استان بوشهر امیدوار است تصمیم گیرندگان و سیاست‌گذاران اقتصادی کشور برای موفقیت و رستگاری اقتصاد ایران با پذیرش نظر و خواست اصحاب دلسوز و صاحب نظر در خصوص موضوع تعطیلات هفتگی را مد نظر قرار دهند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا