دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41484
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر:

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه‌گذاری استانداری بوشهر گفت: ۴۶۷ فقره تسهیلات اشتغال کم‌بهره به میزان ۱۸ هزار میلیارد ریال پارسال توسط صندوق کارآفرینی و امید استان بوشهر به کارآفرینان پرداخت شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 27 فروردین 1403 - 13:12

ضرغام حیدریه به ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بوشهر  منصوب شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوزبه گزارش « صدای اسان»؛ ” ضرغام حیدریه ” روز دوشنبه در نشست با مدیرصندوق کارآفرینی امید استان بوشهر اظهار کرد: با این میزان اعتبار در بخش‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعت، خدمات و راه‌اندازی مجدد واحدهای راکد و نیمه فعال از محل اعتبارات نهضت احیا برای یکهزار و ۷۰۱ نفر در حوزه کسب و کارهای کوچک فرصت شغلی و اشتغال مستقیم ایجاد شده است.

 

وی افزود: از جمله مهم‌ترین این طرح‌ها در حوزه آبزی پروری شامل پرورش ماهی در قفس و ماهی در استخر، پرورش میگو و پرورش جلبک و در حوزه کشاورزی شامل بسته‌بندی و فرآوری خرما، گلخانه، بسته بندی و قطعه بندی مرغ و گوشت، پرورش مرغ گوشتی ، بلدرچین ، شترمرغ و دام سنگین بوده است.

 

حیدریه یادآور شد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال “جهش تولید با مشارکت مردم” نام‌گذاری شده که در همین راستا حوزه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان برای تحقق شعار سال نهایت توان خود را به کار می‌گیرد.

 

وی افزود: حمایت از تولید کنندگان و کارآفرینان ، رفع موانع تولید و تقویت بازار مصرف تولیدات استان،جزو اولویت ها است .

 

مدیرکل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر اضافه کرد: افزایش سطح کیفی تولیدات داخلی استان مساله مهمی است که در کنار تقویت صنایع بسته‌بندی و تبدیلی، موجب بهبود اشتغال نیز می‌شود.

 

وی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات ارزان قیمت و با بازپرداخت طولانی مدت برای کارآفرینان استان از راهکارهای مهم در یکسال اخیر بوده که توفیقات خوبی نیز در این زمینه کسب شده اس.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا