دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41482
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، سامانه بارشی طی امروز و فردا در استان مستقر است که احتمال خطر سیلاب‌های بهاری در نظر گرفته شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 27 فروردین 1403 - 12:59

به گزارش صدای استان، احسان ایزدپناه از اعلام هشدار سازمان هواشناسی و سازمان امداد و نجات نسبت به احتمال بارش‌های شدید و جاری شدن سیلاب‌های فصلی در برخی مناطق جنوبی استان خبر داد و افزود: همه تیم‌های عملیاتی، واکنش سریع و پایگاه‌های امدادی در حالت آماده باش به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: در این شرایط با بالا آمدن سطح آب‌ها به ویژه رودخانه‌های فصلی و همچنین مسیل‌ها، جاری شدن سیل و آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با اشاره به خطرات ناشی از سیلاب و آب گرفتگی گفت: از هم استانی‌های گرامی تقاضا داریم از توقف و تردد در بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و همچنین گروه‌های کوهنوردی نیز فعالیت خود را تا پایان عبور این سامانه به روزهای آتی موکول کنند.

وی گفت: با توجه به احتمال مواج شدن خلیج فارس و منع ترددهای قایق‌های صیادی انتظار پایگاه‌های امداد دریایی استان بوشهر نیز در حالت آماده باش هستند.

وی گفت: تلفن ۱۱۲ ندای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت گزارشات حادثه و ارائه خدمات امدادی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا