دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41474
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در سال ۱۴۰۲ با شناسایی ۸۰ هزار و ۳۳۵ کنتور خراب نسبت به تعویض ۱۸ هزار و ۲۴۲ کنتور اقدام شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 27 فروردین 1403 - 12:53

به گزارش صدای استان؛ ابوالحسن عالی اظهار کرد: در طرح تعویض کنتور‌های فرسوده در سال جاری نیز حسب میزان اعتبار ابلاغی بخشی از کنتور‌های معیوب تعویض خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از عوامل اصلی در هدررفت آب فعالیت کنتور‌های معیوب و فرسوده است که بر همین اساس و با هدف مدیریت توزیع آب ساماندهی این دسته کنتور‌ها با جدیت تمام دنبال می‌شود.

عالی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ همچنین تعداد ۱۲ هزار و ۸۹۷ مشترک به شمار مشترکان آب اضافه شد که با ساز و کار ترسیم شده فرایند واگذاری انشعابات جدید در کمترین زمان ممکن انجام شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر کرد: در حوزه آب نصف شدن بارش‌ها و نزولات آسمانی ایجاب کرده مشترکان هم استانی رعایت مصرف بهینه آب را در اولویت‌های راهبردی خود قرار دهند چراکه در نبود رویکرد مسئولانه در مصرف روند تامین آب مشترکان را با مشکل مواجه می‌کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۲ هزار و ۴۷۹ انشعاب فاضلاب در استان بوشهر نصب شده که با ورود پروژه فاضلاب شهر‌های بوشهر، گناوه شمار مشترکان جدید در سال جدید افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند.

عالی افزود: در حوزه فاضلاب پروژه محلات جنوبی شهر بوشهر با تامین اعتبار صورت گرفته روند اجرا پروژه با سرعت و شتاب مناسبی در حال اجرا است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا