دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41461
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: در سال گذشته در مجموع ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به هنرمندان این استان پرداخت شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 26 فروردین 1403 - 18:14

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، عبدالرحیم افروغ در نشست با هنرمندان انقلابی استان بوشهر اظهار کرد: تسهیلات یاد شده از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ در رشته‌های گوناگون از جمله مشاغل خانگی پرداخت شده کا رضایت‌مندی خوبی در بین جامعه هدف به دنبال داشته است.

وی بیان کرد: با هدف ارائه خدمات حمایتی به عضویت حدود یک‌هزار هنرمند استان بوشهر در صندوق اعتباری هنر درآمدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: در جهت ارائه حمایت از هنرمندان قرارگاه شهید آوینی با هدف تهیه، تولید و حمایت از طرح‌های فرهنگی هنری در این استان تشکیل شده است.

افروغ یادآور شد: این دوران روزهای طلایی برای فرهنگ و هنر کشور محسوب می‌شود که با مجاهدت دولت سیزدهم محقق شده است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۳ مجموعه تئاتر در استان بوشهر عنوان کرد: هنرمندان این استان سال گذشته در عرصه‌های مختلفی در سطح کشور خوش درخشیدند و آثار آنان در نمایشگاه‌های مختلفی به نمایش درآمد.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر نیز گفت: در هفته هkر انقلاب ۲۰ برنامه شاخص در سطح استان در هفته تدوین و عملیاتی شده است.

عبدالله شاهینی افزود: معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در هفت رشته هنری و ۲ حوزه مقاومت و فلسطین از دیر برنامه‌های هفته هنر در استان بوشهر است.

وی تصریح کرد: آثار هنری ۳۰۰ نفر از هنرمندان استان بوشهر پس از داوری در ۲ مرحله چهره‌های برتر روز چهارشنبه هفته جاری معرفی می‌شوند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: هنر باید با آرمان‌های انقلاب اسلامی و اسلام، نسبت داشته باشد و راه شناخت هنر اسلامی توجه به دیدگاه‌های راهبردی امام راحل(ره) است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا