سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41457
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با تأکید بر پشتیبانی از ساخت آثار فرهنگی و فیلم انقلابی در استان، افزود: پروژه‌های فرهنگسرای عسلویه، دلوار و بنک فعال و در دست ساخت است که به‌زودی بهره‌برداری خواهند شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 26 فروردین 1403 - 18:11

فرهنگسراهای عسلویه، دلوار و بنک به بهره‌برداری می‌رسدبه گزارش صدای استان ؛ اکبر پورات در نشست با هنرمندان انقلابی استان بوشهر اظهار داشت: در مدت ۲ سال گذشته در حوزه فرهنگی گام‌های مؤثر و ارزشمندی با تدابیر و حمایت استاندار بوشهر برداشته شده است که می‌توان به حمایت از طرح‌های راهیان نور و اردوهای جهادی، راهیان پیشرفت، طرح یاوران ولایت و برگزاری اردوهای آموزشی با محوریت جهاد تبیین اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین پیگیری و مکاتبات مستمر با حوزه صنعت به ویژه نفت و گاز مستقر در استان به جهت اجرای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای حمایت از حوزه فرهنگی، هنری و آموزشی انجام شده و حمایت‌های لازم هم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری، آموزش و پرورش، سازمان تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر صورت گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: پروژه‌های فرهنگسرای عسلویه، دلوار و بنک فعال و در دست ساخت است که به‌زودی بهره‌برداری خواهند شد.

وی به برگزاری برنامه قرآنی محفل در روستای چارک در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: در ایام ماه رمضان از موکب‌ها حمایت لازم انجام شد و کمک‌هایی در راستای تعمیر و تجهیز مساجد و حسینیه‌ها صورت گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با بیان اینکه از آثار فرهنگی و ساخت فیلم انقلابی در استان حمایت می‌شود، افزود: حمایت از صدا و سیمای مرکز استان بوشهر در راستای ساخت سریال و دیگر برنامه‌های فرهنگی و آموزشی انجام شده و امسال هم به این بخش توجه ویژه می‌شود.

پورات به پرداخت تسهیلات برای ۶۰ نفر از هنرمندان استان در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: امسال نیز همانند گذشته از نشر و آثار هنرمندان استان حمایت خواهیم کرد و در راستای تأمین منابع لازم برای تکمیل کتابخانه‌های نیمه‌تمام مانند آبدان و دوراهک برنامه‌ریزی لازم انجام خواهیم داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا