دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41374
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اقدامات دولت سیزدهم در راستای رفع مشکلات اقتصادی ، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است که به طور طبیعی نتیجه نهایی و دستاورد این اقدام‌ها در حوزه اقتصادی ، اندکی زمان می‌برد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 فروردین 1403 - 12:10

به گزارش صدای استان؛ جعفر پورکبگانی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: دولت با هدف بهبودی وضعیت اقتصادی کشور اقدام‌های ارزشمندی اجرایی کرده و مردم برای دیدن نتیجه آن باید اندکی صبر و تحمل داشته باشند.

وی افزود: تصور می‌کنم مجلس جدید باید به اقدام‌های دولت سیزدهم شتاب دهد که این مهم تنها با همدلی محقق می‌‎شود.

منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ممکن است هم‌زبان باشیم اما اگر همدلی ایجاد شود این اتفاق برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور بهتر رقم می‌خورد.

پورکبگانی ادامه داد: امروز رضایتمندی مردم برگرفته از بیانات رهبر معظم انقلاب و در گرو عبور از گردنه و پیچ و خم‌های اقتصادی است.

وی افزود: مجلس می‌تواند به دولت کمک کند و لوایح و طرح‌ها را با دقت لازم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نهایی کند تا نیاز به آزمون و خطا و گذر زمان نباشد.

منتخب مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس دوازدهم یادآور شد: با این رویکرد رضایمندی مردم نسبت به اقدام‌های پایه ای و زیرساختی دولت برای حوزه اقتصاد ملموس می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا