دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41365
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: با ورود سامانه بارشی از اواخر وقت دیشب افزایش ابر را در آسمان استان داشتیم به گونه‌ای که از صبح امروز فعالیت این سامانه آغاز شده است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 فروردین 1403 - 12:04

به گزارش صدای استان؛ زهرا راستگو افزود: فعالیت این سامانه به صورت ملایم گاهی همراه با وزش باد و حتی رعد و برق در برخی نقاط استان تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و به تناوب و پراکنده در نقاط مختلف استان بارش باران را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت چهارشنبه، بارش‌ها وضعیت بهتری خواهند گرفت ودرمدت فعالیت این سامانه، با وزش باد‌های جنوبی روی خلیج فارس به ویژه در فواصل دور از سواحل شمالی و مرکزی استان وزش باد‌های جنوب شرقی افزایش می‌یابد و این مناطق از خلیج فارس تا حدودی مواج و متلاطم خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهربیان داشت: برهمین اساس هشدار سطح زرد دریایی صادرو توصیه شده تا حد امکان از تردد‌های دریایی خودداری شود مگردر شرایط ضروری و با رعایت همه نکات ایمنی باشد.

راستگو عنوان کرد: همچنین به دلیل وزش باد‌های جنوبی و افزایش ابر ضمن اینکه روز‌های یکشنبه و دوشنبه افزایش دما را خواهیم داشت دمای روزانه هم باز هم در این دو روز افزایش می‌یابد و از روز سه شنبه به ثبات می‌رسد از روز پنج شنبه با تغییر جهت جریانات به شمال غربی کاهش نسبی دما را خواهیم داشت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا