دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41363
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه سومین مرحله طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از فردا آغاز می‌شود گفت: در مرحله اول و دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک ۳۳۷ هزار خانوار بوشهری استفاده کرده‌اند.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 فروردین 1403 - 12:03

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مصدق کشاورزی با اشاره به استقبال خوب بوشهری‌ها از طرح فجرانه کالابرگ اظهار داشت: طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۷ بهمن ماه سال قبل به مدت ۳ ماه و در سه مرحله اجرا شد که در این طرح ۲ هزار و ۶۰۰ فروشگاه در سطح استان بوشهر به این طرح متصل شدند.

وی با بیان اینکه در طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دهک‌های یک تا هفتم درآمدی مشمول آن می‌شوند اضافه کرد: ۳۳۷ هزار خانوار در استان بوشهر از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در ۲ مرحله استفاده کرده‌اند.

کشاورزی گفت: ۲۲۰ میلیارد تومان یارانه مضاعف در قالب طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک در دو مرحله در استان بوشهر پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: مرحله سوم طرح فجرانه از ۲۰ فروردین آغاز و به مدت یک ماه ادامه دارد و خانوارهای مشمول می‌توانند نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا