دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41354
تعداد نظرات: ۰
یک حقوقدان: وکالت دانشجویان را رایگان برعهده می‌گیرم

کلیپ جشن فارغ التحصیلی دختران دانشکده الزهرا بوشهر به شکل گسترده ای در شبکه های اجتماعی منتشر و با استقبال مواجه شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 20 فروردین 1403 - 11:23

به گزارش « صدای استان »؛ در این کلیپ، یکی از دانشجویان دختر می گوید که این شادی مربوط به جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی سال ۹۷ در رشته معماری دانشکده الزهرا است.

در این فیلم شماری از دختران دانشجو که مقنعه و لباس مراسم فارغ‌التحصیلی پوشیده‌اند با ترانه‌ای از عرفان طهماسبی به شادی می پردازند.

به دنبال منتشر شدن ویدیویی از جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشکده الزهرا بوشهر، این دانشکده اعلام کرده که «این برنامه بدون مجوز از دانشگاه برگزار شده است و پیگیری قضایی آن را تا حصول نتیجه ادامه خواهد داد.»

در این فیلم شماری از دختران دانشجو که مقنعه و لباس مراسم فارغ‌التحصیلی پوشیده‌اند با ترانه‌ای از عرفان طهماسبی به شادی می پردازند.

روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان بوشهر نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد: این کلیپ توسط تعدادی از فارغ التحصیلان آموزشکده فنی و حرفه ای دختران بوشهر بدون اخذ مجوز رسمی از اداره امورفرهنگی و حراست مرکز از فضای بیرون مرکز و بافت قدیم بوشهر و با هزینه شخصی تهیه و تدوین شده و موضوع توسط حراست دانشگاه فنی و حرفه ای استان در حال بررسی و پیگیری می باشد.

وکالت دانشجویان را رایگان برعهده می‌گیرم

سیروس شهریاری وکیل دادگستری در توئیتی ضمن تاکید بر این نکته که دختران دانشکده الزهرا بوشهر هیچ جرمی مرتکب نشده اند که قابل پیگرد قضایی باشند، ابراز امیدواری کرد: به احساسات اجتماعی احترام گذاشته شود و اصلا پای این بچه ها به مراجع رسمی باز نشود.

مسلم روئین وکیل دادگستری نیز اعلام کرد: درصورت اینکه پرونده این دانشجویان قضایی شود، آمادگی دارد به صورت رایگان وکالت شان را برعهده بگیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا