چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41282
تعداد نظرات: ۰
قاتل دستگیر شد؛

جوانی ۳۱ ساله در شهر چغادک بعد از اذان مغرب شنبه (۱۱ فروردین) در حین عزیمت از منزل به محل کار از سوی افراد ناشناس به رگبار گلوله بسته شده و بر اثر شدت جراحات وارده کشته شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 12 فروردین 1403 - 22:04

 به گزارش « صدای استان »؛ ضاربین با یک دستگاه موتورسیکلت و در حالی که صورت خود را بسته بودند، با اسلحه کلاشینکف این جوان را هدف قرار دادند.

روایت‌های متعددی از شلیک ۶ الی ۱۵ گلوله در پهلو و سینه این جوان حکایت دارد.

به دنبال این حادثه که وقوع آن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد، تیم‌های پلیس پیشگیری و در ادامه تیم‌های ویژه پلیس آگاهی در محل حاضر شده و رسیدگی به موضوع را با دستور بازپرس ویژه قتل در دستور کار خود قرار دادند.

هم اکنون ضاربین متواری می باشند؛ اما پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کرده و علت این امر که به دلیل اختلافات شخصی یا گروهی و یا هر دلیل دیگری بوده، مشخص نبوده و بازگو نشده است و فرماندهی انتظامی استان نیز هنوز اظهار نظری در این خصوص انجام نداده است.

سید محمدحسن هاشمی بخشدار چغادک در گفت‌وگو باخبرنگار ایسنا در بوشهر با تایید این خبر افزود: موضوع این قتل جوان مربوط به اختلافات و نزاع چند خانواده از سال ۹۵ تاکنون ادامه داشته و این قتل در ادامه کشته شدن یکی از افراد خانواده مقابل صورت گرفته است.

 

جانشین فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: عامل قتل شهروند چغادکی کمتر از ۱۰ ساعت توسط پلیس دستگیر شد.

سردار سهام صالحی اظهار داشت: در تحقیقات اولیه و بررسی میدانی کارآگاهان پلیس از چگونگی وقوع قتل، سرنخ‌هایی به دست آمد که در نهایت منجر به دستگیری مظنونین اصلی وقوع قتل شد.

سردار صالحی خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های فنی و علمی که کار آگاهان پلیس آگاهی از مظنونان به عمل آوردند، قاتل اصلی شناسایی و در یک عملیات هماهنگ توسط مأموران پلیس آگاهی و فرماندهی انتظامی شهرستان بوشهر و با حمایت مرجع قضائی کمتر از ده ساعت قاتل در مخفیگاهش دستگیر شد.

صالحی اظهار داشت: قاتل پس از دستگیری در مواجهه با ادله جرم به قتل اعتراف و دلیل آن را اختلافات قبلی که از سال ۹۴ با مقتول داشته عنوان کرد. همچنین یک قبضه سلاح جنگی و حدود سی تیر جنگی که قاتل در ارتکاب جرم از آن استفاده کرده بود کشف شد.


برچسب ها: #چغادک #قتل
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا