یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41213
تعداد نظرات: ۰

خلیج فارس: رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد مصدومان چهارشنبه‌سوری از روز گذشته تا صبح امروز در استان به ۱۴ نفر رسیده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 23 اسفند 1402 - 12:55

به گزارش خلیج فارس، سید حسین موسوی اظهار کرد: هشت نفر از مصدومان دارای سوختگی درجه دو و سه و سایرین دارای سوختگی درجه‌یک هستند و چهار نفر بستری‌شده است.موسوی اظهار کرد: از کل مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر، ۱۳ نفر مرد و یک نفر زن است.

وی بیان کرد: از میان افراد آسیب‌دیده، چهار نفر در گروه سنی ۶ تا ۱۸ سال قرار دارند، درصورتی‌که بیشترین سن درگیر ۲۹ تا ۶۰ سال است.

موسوی افزود: براساس گزارش‌های دریافتی، بیشترین آسیب‌دیدگی ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر از ناحیه دست بوده است و هیچ مورد قطع عضو، فوتی یا اعزام به خارج از استان گزارش نشده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر افزود: دو جوان ۲۰ ساله که در اثر انفجار ترقه، آسیب‌هایی در ناحیه سر، گردن و دست دیده‌اند، سوختگی ۷۰ درصد دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

موسوی اظهار کرد: همچنین، آقای ۵۴ ساله از افراد آسیب‌دیده حادثه چهارشنبه‌سوری در استان بوشهر است که از ناحیه سروصورت دچار سوختگی ۴۰ درصد شده است، این آقا نیز بر اساس تشخیص پزشکان در بیمارستان بستری و تحت درمان قرار دارد.

دکتر موسوی اضافه کرد: شهرستان بوشهر با ۶ مورد بیشترین آسیب‌دیدگی ناشی از حوادث چهارشنبه‌سوری را به خود اختصاص داده است.

وی یادآور شد: مصدومین ناشی از این حوادث در سال گذشته ۲۷ نفر بودند که خوشبختانه امسال کاهشی بوده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا