دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41190
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : پاکسازی ساحل به همت انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور گناوه و همکاری اداره حفاظت محیط زیست و شهرداری گناوه انجام شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 21 اسفند 1402 - 17:17

ساحل گناوه پاکسازی شد

به گزارش  صدای استان، رئیس اداره حفاظت محیط زیست گناوه در این برنامه گفت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه سال جدید و اهمیت ساحل گردشگر پذیر گناوه امروز برنامه پاکسازی بخشی از این ساحل انجام شد.

کامبیز عبدالهی افزود: این برنامه به همت انجمن علمی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور گناوه، فعالان محیط زیست، شهرداری و اداره حفاظت محیط زیست گناوه در ساحل این بندر اجرا شد.

وی گفت: انتظار می‌رود که همه اقشار مردم در این برنامه‌ها شرکت فعال داشته باشند و همکاری کنند.

ساحل گناوه پاکسازی شد

وی گفت: مسافران و همشهریان در حفظ و نگهداری محیط زیست و خودداری از آلوده کردن این نعمت‌های خدادادی همکاری کنند تا ساحلی بدون از هر گونه آلودگی و پسماند داشته باشیم.

مسئول فرهنگی دانشگاه پیام نور گناوه نیز گفت: ساحل بندر گناوه از اهمیت بسیار ویژه ای برای مردم گناوه و گردشگران که به این شهر سفر می‌کنند برخوردار است و پاکسازی آن در میزان جذب تمایل مسافران برای سفر به شهر تأثیر خواهد داشت

ضرغام خرمی افزود: اعضا انجمن دانشجویی علوم تربیتی دانشگاه پیام نور گناوه در راستای مسؤلیت اجتماعی که در قبال محیط زیست داشتند در این اقدام خودجوش و در آستانه سال جدید برای آماده کردن محیط ساحل در پذیرایی از گردشگران اقدام به اجرای این برنامه با همکاری شهرداری و اداره حفاظت محیط زیست کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا