دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41136
تعداد نظرات: ۰

بسمه تعالی به دنبال انتشار خبر کذب مبنی بر ضرب و شتم یک زن در اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر توسط حراست این اداره کل به خاطر حجاب، نکات زیر جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد: ۱٫ ضرب و شتم یک زن توسط حراست این اداره کل شدیداً تکذیب می شود. چرا…

تاریخ انتشار: شنبه ، 19 اسفند 1402 - 11:47

بسمه تعالی
به دنبال انتشار خبر کذب مبنی بر ضرب و شتم یک زن در اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر توسط حراست این اداره کل به خاطر حجاب، نکات زیر جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد:
۱٫ ضرب و شتم یک زن توسط حراست این اداره کل شدیداً تکذیب می شود. چرا که اساساً این اتفاق رخ نداده است و متاسفانه سایت خبری – تحلیلی صدای استان حدس و گمان ها و تحلیل های خود و شنیده های غیر موثق و کذب را به جای خبر ارائه داده است. اینجا رعایت انصاف و اشاره به اینکه این مطلب، شنیده های غیر موثق است و نه خبر موثق، ضروری به نظر می رسید.
۲٫ موضوع یک دعوای خانوادگی بوده که به محیط اداره کشیده شده و دعوا و ضرب و شتم بین دو خانم که یکی از آن ها نسبت فامیلی با یکی از کارکنان این اداره کل داشته اتفاق افتاده و موضوع در کل به یک مشاجره خانوادگی بر می گردد.
۳٫ روشن است که تخریب هر شخص، ارگان یا نهاد از طریق اتهام زنی ناروا و کذب در چارچوب جنگ روانی، علی الخصوص با موضوعات حساسیت برانگیزی چون حجاب با هر هدفی که باشد منجر به تشویش اذهان عمومی شده و نتیجه ای جز نارضایتی به بار نخواهد آورد.

شایسته است رسانه ها تا از خبری مطمئن نشده اند به درج آن اقدام نکنند یا اینکه در متن خبر حتما به غیر موثق بودن و یا تایید نشده بودن خبر اشاره کنند.

روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان بوشهر


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا