یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41111
تعداد نظرات: ۰
مدیر درمان بازهم زورش نمی‎رسد!

در این روزهای سرد ، بیماران پشت درهای بسته بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر خصوصا اورژانس بیمارستان متوقف شده‌اند.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 17 اسفند 1402 - 13:58

به گزارش « صدای استان»؛در این روزهای سرد و سخت اقتصادی که مردم در مخارج روزانه مانده‌اند باید دغدغه عدم پذیرش بیماران خود هم باشند. همه اینها در حالی است که گزارش‌هایی رسیده از بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر نشان می‌دهد تخت‌های زیادی در این بیمارستان خالی است اما بیماران در پشت درهای بسته بیمارستان دو سه روز معطل می‌مانند.

گفته می‌شود بیماران بدحال هم مجبور می‌شوند پشت درب اورژانس این بیمارستان متوقف شوند یا بیمارانی که نامه بستری دارند باید ساعت‌ها معطل بمانند.

یک روز قبل انتخابات مجلس، مردم پشت درب بیمارستان متوقف شده‌اند یا آنها را جواب کرده‌اند که تخت خالی نداریم به دنبال جای دیگری باشید، طبق مستندات رسیده در بیمارستان تامین اجتماعی بوشهر تخت‌ها خالی بوده حتی در یک بخش ۷ تخت خالی وجود داشته اما از پذیرش بیماران خودداری می‌کنند.

همه اینها در حالی است که سازمان تامین اجتماعی مبالغ زیادی از مردم و جامعه کارگری و بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی بابت حق بیمه دریافت می‌کند و حتی اگر یک روز شخص حقیقی یا حقوقی حق بیمه را نتواند پرداخت کند بیمه‌اش قطع یا جریمه می‌شود، یا  در نهایت حساب وی مسدود می‌گردد.

طبق پروتکل‌های بهداشتی، بیمارستان نمی‌تواند مانع ورود بیماران به اورژانس شود و یادر صورت تکمیل بودن ظرفیت‌های بستری باید طبق پروتوکل های بهداشتی از ظرفیت‌های اضطراری خود استفاده کند.

دکتر اسماعیلی که مدیریت درمان تامین اجتماعی را برعهده دارد و رفت و آمد زیادی به بیمارستان دارد می‌تواند این مشکل مردم را حل کند یا دوباره اعلام کند زورم نمی‌رسد!


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا