دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41109
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : گوینده رادیو بوشهر با هدف گرامیداشت ۱۸ اسفندماه روز ملی بوشهر در مدت زمان ۲۳ ساعت مسافت ۴۸۰ کیلومتر نوارساحلی خلیج فارس در استان را از دیلم تا عسلویه بدون توقف رکاب زد و موفق ثبت رکوردی جدید شد.

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 17 اسفند 1402 - 13:36

 

به گزارش صدای استان، حجت محمدی مسیر نوارساحلی استان بوشهر از شهرستان دیلم تا عسلویه را با همراهی اعضای گروه پشتیبان سایکل تورسیم لیان بوشهر در ساعت سه بامداد روز پنج شنبه به خط پایان رساند.همچنین در جریان این رویداد ورزشی با شعار ” ساحل خلیج فارس، ساحل پاک” ۴۸۰ نهال درخت حرا از سوی اعضای گروه پشتیبان سایکل توریسم لیان کاشته شد و بخش‌های از نوار ساحلی این مسیر نیز از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بوشهر از بطری پلاستیکی و شیشه‌ای پاک‌سازی شد.

گوینده رادیو بوشهر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در نوار ساحلی فقط رکاب نزدم، بلکه به نوعی به دنبال نشان دادن اهمیت هوای پاک بودم.

حجت محمدی افزود: مسیر یاد شده را با دوچرخه رکاب زدم و سختی چندین ساعت خستگی را تحمل کردم که بگویم بیائیم آلودگی را کم کنیم که البته این یک اتفاق گروهی بود که نشان دهیم بدون مصرف سوخت و ایجاد آلودگی محیط زیستی سفر کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا از شهر دیلم به شهر عسلویه مسیرش را انتخاب کرده است، گفت: چون آلوده ترین نقطه کشور ما شهر عسلویه در جنوب استان بوشهر است و شهر دیلم بکرترین و پاک ترین سواحل را دارد.

“دیلم” ،” بندر امام حسن” ، “گناوه” ، “بندر ریگ” ، ” بوشهر” ،” دلوار” ، ” بردخون” ، “شهنیا” ، ” آبدان” ، “دوراهک” ، “بنک” ، ” کنگان” ، “سیراف ” و ” عسلویه” شهرهای بودند که این دوچرخه سوار بوشهری در طول مدت ۲۳ ساعت بدون توقف رکاب زد.

پوشش عکاسی این رویداد ورزشی توسط” محمد جمالی” عکاس و هنرمند بوشهری و فیلمبرداری آن توسط “کبابی زاده” با همراهی تیم همراهش جهت مستندسازی این رویداد انجام شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا