دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41038
تعداد نظرات: ۰
با پیگیری‌های رییس جمعیت هلال احمر؛

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران از ترخیص ۵۵ دستگاه خودرو امدادی این جمعیت از گمرک بوشهر خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر با تقویت ناوگان امدادی به استقبال نوروز ۱۴۰۳ می‌رود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 9 اسفند 1402 - 00:41

به گزارش« صدای استان»؛ وحید کیانفر با تقدیر از تعامل سازمان بنادر و دریانوردی و اداره کل گمرک بندر بوشهر  در سیر ترخیص خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر گفت: با توجه به ماموریت‌های محوله هلال احمر در حوزه بحران و حوادث کشور هر فرآیندی که موجب تسریع در مسیر ترخیص خود های امدادی صورت گرفته است بی شک برآیند آن را در عملیات‌ها شاهد خواهیم بود.

معاون پشتیبانی و منابع انسانی جمعیت هلال احمر افزود: با  پیگیری‌های دکتر کولیوند ریاست محترم این جمعیت و مصوبات هئیت دولت با توجه به اهمیت تقویت ناوگان امدادی  مقرر شد تا  ترخیص و سیر تشریفات اداری و سازمانی آن تسهیل شود.

دکتر درویش پور معاون حقوقی و امور استان ها جمعیت هلال احمر و همچنین رییس ستاد تسهیلات نوروزی در جمعیت هلال احمر با اشاره به حجم سفرهای نوروزی و شروع آن در هفته‌های آتی گفت: وقتی به آمار ترددها و همچنین ماموریت‌های امدادی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر در ایام طرح ملی نوروزی نگاه می‌کنیم بی شک اهمیت تقویت ناوگان امدادی و خودرویی بیشتر به چشم می‌آید.

وی با تاکید به تقویت ناوگان امدادی و خودرویی هلال احمر یادآور شد: از زمان حضور ریاست محترم جمعیت هلال احمر، دکتر کولیوند پیگیری‌های موثری در خصوص ورود خودروهایی با قابلیت‌های عملیاتی بیشتر جهت خدمت‌رسانی به مردم در دستور کار قرار گرفت که امروز شاهد ترخیص ۵۵ دستگاه از خودروهای امدادی از گمرک استان بوشهر هستیم.

محمد شکیبی نسب مدیرکل سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تقدیر از عملکرد جمعیت هلال احمر تصریح کرد: این سازمان در راستای تحقق مسیر خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مردم با توجه به فعالیت‌ها و خدمات امدادی و عام‌المنفعه جمعیت هلال احمر، از همه پتانسیل خود در ترخیص سریع‌تر این خودرو ها استفاده خواهد کرد.

سلیمانی مدیرکل گمرک استان بوشهر در نشستی با هیئت اعزامی جمعیت هلال احمر از به کارگیری حداکثری پتانسیل این سازمان در انجام مراحل ترخیص خودروهای امدادی جمعیت هلال احمر از گمرک بندر بوشهر گفت.

وی نقش جمعیت هلال احمر در حوزه بحران و حوادث گوناگون را موثر خواند و افزود: خوشحالیم که در انجام فرایند الحاق ۵۵ دستگاه خودرو جدید به ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر شریک بوده‌ایم و امیدواریم که همواره بتوانیم به عنوان یک دستگاه در کنار جمعیت هلال احمر به تقویت این سازمان جهت خدمت‌رسانی به مردم به نوبه خود موثر باشم.

 

در این نشست مهندس محمودی ریاست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به همراه دکتر ایزدپناه مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز حضور داشتند.

کار مابقی خودروهای امدادی نیز در فرایند ترخیص و خروج از گمرک به زودی انجام خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا