یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41020
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: هواشناسی بوشهر از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان از اواخر روز سه‌شنبه و ادامه فعالیت آن در روز چهارشنبه خبر داد و بارش پراکنده باران، رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای را پیش‌بینی کرد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 8 اسفند 1402 - 19:49

به‌گزارش صدای استان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد تا صبح فردا با وزش باد‌های شمالی، سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم است.

محمدرضا انصاری از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان خبر داد و افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با فعالیت سامانه ناپایدار جو، ضمن افزایش پوشش ابر، بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش تندباد لحظه‌ای در برخی نقاط به‌ویژه نواحی مرکزی و جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا فردا بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل وقت فردا در سواحل جنوبی ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بوشهر ادامه داد: ارتفاع موج دریا هم در سواحل شمالی و مرکزی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی امروز ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۱۰ سانتیمتر و از فردا ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۴۵ دقیقه بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۳۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۲۰ و مد دوم ساعت ۲۱:۲۰ دقیقه خواهد بود.
منبع:خبرگزاری صداوسیما


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا