سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 41000
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بعضی گزارش‌ها که در خصوص عدم رعایت بی‌طرفی مسئولین آمده را بررسی و تذکرهایی به مراجع مربوطه اعلام شده است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 7 اسفند 1402 - 18:00

به گزارش  صدای استان به نقل از ایرنا، اکبر پورات در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به گزارش روند اجرایی انتخابات در استان اظهار کرد: در حال حاضر در مرحله تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستیم که تا ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس آمار آگهی شده تاکنون ۱۵۸ نامزد به تفکیک بوشهر، گناوه و دیلم ۴۹ نفر، دشتستان ۲۸ نفر، دشتی و تنگستان ۳۵ نفر و دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴۶ نفر در چهار حوزه انتخابیه رقابت خواهند کرد که البته آمار قطعی پس از پایان مهلت انصراف که ۷۲ ساعت مانده به شروع انتخابات است اعلام می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر تصریح کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی در ارائه امکانات خود برای تسهیل تبلیغات نامزدها و اقدامات خوب و خلاقانه صداوسیما بر کیفیت تبلیغات این دور از انتخابات افزوده است.

پورات عنوان کرد: در خصوص پیشگیری از تخلفات انتخابات جلسات منظمی در سطح استان و هم حوزه‌های انتخابیه پیش‌بینی و برگزار شد که خروجی خوبی داشته و نگاه ما در انتخابات پیش‌رو اجرای مر قانون و رعایت بی‌طرفی است.

وی عنوان کرد: در بحث امنیت انتخابات، ستاد امنیت انتخابات استان فعالانه براساس اطلس امنیتی در حال اجرای ماموریت‌های خود بوده و با همراهی مردم همیشه در صحنه انتخابات پیش‌رو در امنیت کامل برگزار و با همدلی مردم و دستگاه‌های امنیتی برنامه‌های احتمالی دشمنان با هوشیاری خنثی خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: همچنین طبق اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات وزارت کشور، نامزدهای چهارحوزه انتخابیه استان برای مجلس شورای اسلامی در راستای اجرای ماده ۷۸ قانون انتخابات مذکور باید ضمن اعلام نشانی و مشخصات دقیق درگاه ستاد انتخابات مجازی خود به صورت تارنمای اینترنتی و معرفی مسئول آن به فرمانداری‌های مرکز حوزه انتخابیه مربوطه، پیوند آن را در سامانه انتخاب ایران به نشانی https://entekhab.moi.ir ثبت کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا