یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40933
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: از ظرفیت هنرمندان و رسانه‌های استان بوشهر برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 1 اسفند 1402 - 16:10

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به منظور افزایش حضور مردم در انتخابات از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و در این راستا اقدامات مهمی در دستور کار است.

وی با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه، حوزه هنرمندان و دانشجویان در جهاد تبیین بیان کرد: نظرسنجی‌ها در استان بوشهر حکایت حضور حداکثری در انتخابات نشان می‌دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: مشارکت و حضور حماسی مردم در راهپیمایی چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را برای معاندان نظام اسلام ایران را دندان‌شکن دانست و تصریح کرد: نقشه‌ها، دسیسه و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایران با وجود مردم همیشه در صحنه هیچگاه محقق نخواهد شد.

افروغ با تأکید بر اینکه حضور در انتخابات بسیار مهم و سرنوشت‌ساز است، افزود: در این عرصه اصحاب رسانه، فرهنگ، هنر و ادب نقش مهم و تأثیرگذاری دارند.

زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم

وی با اشاره به برگزاری اقدامات خوب و شایسته در حوزه انتخابات استان بوشهر گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند از دغدغه‌ها و اهداف برنامه‌ها است و در این راستا اقدامات مهمی در حال اجرا است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش مهم اصحاب رسانه در عرصه جهاد تبیین و زمینه‌سازی حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند، گفت: در این راستا ۷ جشن مشارکت‌آفرین در استان بوشهر برگزار شده است.

افروغ ادامه داد: کاروان هنری با مشارکت هنرمندان در محلات حاشیه شهرها در ۶ نقطه با رویکرد انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده‌اند که مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

وی برگزاری دوره آموزشی در فضای مجازی را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: در این راستا پویش‌های مختلف برای زمینه‌سازی حضور حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند ایجاد شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری همایش و تجمع دانشجویی در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۸ اسفند تجمع بزرگ دانشجویی در راستای انتخابات ۱۱ اسفند تشکیل می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا