یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40905
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نظرسنجی‌ها حکایت از مشارکت خوب و مطلوب مردم استان بوشهر در انتخابات دارد.‌‌‌‌‌‌‌

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 30 بهمن 1402 - 17:19

 

به گزارش  صدای استان، اکبر پورات در جلسه ستاد انتخابات استان بوشهر با اشاره به اینکه در این استان اقدامات لازم برای تحقق چهار مؤلفه امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در انتخابات انجام شده است، اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تلاش و خدمات دستگاه‌های گوناگون، گروه‌های مردمی و سازمان‌های مختلف در مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند را ستود و گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد در انتخابات ۱۱ اسفند شاهد مشارکت پرشور مردم باشیم تا پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن، حماسه دیگری خلق کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه استان بوشهر همواره در کنار نظام و انقلاب اسلامی بوده‌اند، افزود: نظرسنجی‌ها حکایت از مشارکت خوب و مطلوب مردم استان بوشهر در انتخابات ۱۱ اسفند در جمعه هفته آینده دارد.

وی با بیان اینکه روز به روز شرایط مشارکت مردم در انتخابات پیش‌رو بهتر می‌شود، گفت: دشمنان در این عرصه بار دیگر شکست خواهند خورد و در اهداف خود ناکام می‌شوند.

پورات تعداد کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در استان بوشهر را ۲ داوطلب اعلام و بیان کرد: تبلیغات کاندیدا‌های نمایندگی مجلس خبرگان آغاز شده و تا ۸ صبح ۱۰ اسفندماه ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه ۱۵۸ داوطلب در ۴ حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی استان بوشهر تأیید شده‌اند، گفت: در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ۴۹ داوطلب، دشتستان ۳۰ کاندیدا، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ۳۳ نفر و حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه ۴۶ داوطلب از ۳ تا ۹ اسفند تبلیغات خود را برگزار می‌کنند.

پورات با بیان اینکه ۷۸۳ شعبه برای رأی‌گیری از مردم استان آماده شده است، افزود: در هر ۴ حوزه انتخابیه استان بوشهر فضای رقابتی مطلوب با مشارکت طیف‌های مختلف سیاسی وجود دارد.

وی از آماده شدن زیرساخت‌های لازم در ایجاد صندوق‌های اخذ رأی در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: عوامل و دست‌اندرکاران انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر آموزش‌های تخصصی فرا گرفته‌اند و تمام حوزه‌های انتخابیه در آمادگی کامل قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با تشکر از دستگاه‌های مختلف در برپایی همایش‌های انتخاباتی گفت: همایش رأی اولی‌ها در نقاط مختلف استان بوشهر در حال برگزاری و مشارکت جوانان در این همایش‌ها قابل توجه است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا