چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40862
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: رسانه باید به یک کرسی آزاداندیشی و محل گفتگو تبدیل شود.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 بهمن 1402 - 13:19

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه استان، به سخنان رهبر معظم انقلاب پرداخت و بیان کرد: برای آنکه حرکت انقلاب رو به جلو باشد و بتواند نقش موثر و جدی داشته باشد باید خواص نقش خود را بخوبی ادا کنند.
وی گفت:در ساختار جامعه اسلامی دو ضلع اساسی یعنی “امام جامعه” و “امت” قرار دارند که مبتنی بر اساس نظام الگوی مردم سالاری دینی است و مردم به عنوان رکن قلمداد می‌شوند.
مدیرکل ارشاد عنوان کرد:در ساختار دنیای جدید رسانه مفهوم خود را به خوبی گسترانده است و با نظام مردمی فعالیت کرده است.
وی بیان کرد:اقدامات خوبی در بخش رسانه استان انجام شده اما ضعف‌هایی وجود دارد که باید آنها را شناسایی و تقویت کنیم و نقاط قوت را نیز بهبود ببخشیم.
افروغ افزود:نسبت به حضور حداکثری در انتخابات نگاه جدی داریم و این منتهی به امروز نیست و باید با نگاهی فراتر به آینده نسبت به حضور مردم در مسائل داشته باشیم.
وی تاکید کرد:باید در طرح و برنامه خود جهت و حرکت را مشخص کنیم تا نقش رسانه در این سرزمین را پررنگ نماییم.
افروغ در ادامه گفت:اصحاب رسانه فردی است که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به موضوع بپردازد و تحلیل کند و اظهار نظر کند.
وی افزود:نقش رسانه این نیست که بعد از یک برنامه آن را انعکاس دهد بلکه باید دفتر آن رسانه به یک کرسی آزاداندیشی و محل گفتگو تبدیل شود.
عبدالرحیم افروغ گفت:رسانه شتاب دهنده می‌توانند به عنوان خواص موثر در جامعه نقش آفرین باشند و آنچه که حوزه مشترک رسانه ها باشد را تحت تااثیر قرار دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری و هم‌اندیشی بتوانیم در راستای اهداف تعیین شده و تحقق آن حرکت کنیم.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا