چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40854
تعداد نظرات: ۱
بازداشت ضارب دانش‌آموزان؛

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از دستگیری فردی که خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان انجام داده بود، خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 بهمن 1402 - 13:07

به گزارش « صدای استان »؛ در گزارش رسانه خارج از کشور عنوان شده که منبع ارسال کننده تصاویر دوربین مدار بسته، تاریخ این اتفاق را آبان ماه سالجاری بیان کرده است و تاریخ دوربین نیز همین زمان را نشان می دهد. نکته قابل تامل در تصاویر، حضور برخی افراد شامل دانش آموزان و کادر مدرسه در حین ضرب و شتم دانش آموزان است.

آموزش و پرورش استان بوشهر: حکم مدیر مدرسه غیردولتی البرز خورموج لغو شد

پس از رسانه ای شدن ویدئوی ضرب و شتم دانش آموزان، ساعاتی پیش، اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر در واکنش به این اتفاق، اطلاعیه ای منتشر کرد.

در اطلاعیه اداره مذکور آمده است؛ «در پی پخش کلیپ تنبیه بدنی چند دانش آموز در یکی از دبستان‌های غیر دولتی در شهرستان دشتی در روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ بلافاصله اتاق وضعیت در کل آموزش و پرورش استان بوشهر تشکیل و پس از بررسی ها و تحقیقات لازم و احراز صحت آن کلیپ، بلافاصله در کمترین زمان ممکن دستور لغو ابلاغ مدیر مدرسه مذکور صادر گردید و پرونده خاطی جهت رسیدگی خارج از نوبت به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری اداره کل و شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیر دولتی جهت طی مراحل قانونی ارسال خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر سیاست اصولی خود را تکریم شایسته مقام والای دانش آموز می‌داند و با هر رفتار که شان، حرمت و کرامت انسانی دانش آموزان را نادیده بگیرد به شدت برخورد خواهد کرد و در این راه، هیچ خط قرمزی در برخورد با خاطیان وجود ندارد.»

بازداشت ضارب دانش‌آموزان خورموجی

رئیس کل دادگستری استان بوشهر از دستگیری فردی که خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان انجام داده بود، خبر داد.

مهدی مهرانگیر رئیس کل دادگستری استان بوشهر، درباره تصاویر خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان یک مدرسه در شهرستان خورموج استان بوشهر، اظهارکرد: در شبکه‌های مجازی متاسفانه تصاویری از خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی غیرانتفاعی البرز شهرستان خورموج استان بوشهر توسط مدیر موسسه منتشر شده است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: در همین راستا دستور دستگیری فردی که خشونت فیزیکی علیه دانش‌آموزان انجام داده بود صادر شد و در حال حاضر مدیر موسسه دستگیر شده است.

به گزارش ایسنا به نقل میزان، مهرانگیز اظهارکرد: دستور انجام تحقیقات اولیه و بازجویی صادر شد و با قاطعیت و شدت با این فرد برخورد می‌شود تا برای دیگران درس عبرت باشد.


تعداد نظرات: ۱
توفیق بنی سعید
13:07 - 1402/11/25

سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان :
بنده درخواست اشد مجازات خاطی را دارم ،با تشکر

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا