چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40842
تعداد نظرات: ۰
معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

صدای استان : سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۱۴۰۱ و پرداخت‌های پرسنلی در ماه جاری به مبلغ ۱۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات هزینه‌ای خبر داد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 24 بهمن 1402 - 14:18

https://www.bpums.ac.ir/UploadedFiles/NewsFiles/00__7b06a003.jpgبه گزارش صدای استان؛ دکتر اکرم فرهادی اظهار داشت: پاداش پایان خدمت پیشکسوتان به تعداد ۱۷۳ نفر به مبلغ ۶۵ میلیارد تومان پرداخت و تسویه کامل شد و مبلغ فوق در دو مرحله به‌حساب ذینفعان واریز گردید.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر از سازمان برنامه‌وبودجه کشور و وزارت متبوع ۴۸ میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف‌های مختلف و کمک‌های موردی در اختیار دانشگاه قرار گرفت.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: پس از طرح در کمیته تخصیص دانشگاه پرداخت کارانه فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری پزشکان، اضافه‌کاری خردادماه سال ۱۴۰۲ کادر درمان، مانده تعرفه پرستاری سال گذشته و پنج‌ماهه اول سال ۱۴۰۲ مربوط به بیمه سلامت ، مقیمی و ماندگاری پزشکان در ۹ ماهه اول امسال و همچنین حقوق دی‌ماه و اضافه‌کاری سه ماهه اول سال جاری شرکت تأمین نیروی انسانی (شرکتی آوای سلامت) کادر درمان، فوریت‌های پزشکی و واحدهای ستادی در دستور کار قرار گرفت.

دکتر فرهادی یادآور شد: تمام مسئولین دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در کنار هم و با همدلی در روزهای پایانی سال تمام تلاش خود را به جهت استفاده از ظرفیت‌های اعتباری موجود که در اختیار وزارت متبوع و سازمان برنامه‌وبودجه قرار دارد بکار خواهند بست تا بتوانیم از محل‌های یادشده اعتباراتی جذب و پرداخت‌های پرسنلی مؤثرتری به همکاران پرتلاشمان در مراکز بهداشتی و درمانی داشته باشیم.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مهم‌ترین سرمایه نظام سلامت نیروی انسانی آن است که برای جبران تلاش‌ها و خدمات ارزشمند این عزیزان از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان نظام سلامت پیگیر جذب اعتبار جهت معوقات پرداخت پرسنلی و تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی و بدهی حوزه دارویی و تجهیزات مصرفی حوزه‌های بهداشتی و درمانی استان هستیم تا زمینه خدمات با کیفیت بالاتر برای مردم عزیزمان را فراهم نماییم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا