سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40811
تعداد نظرات: ۰

صادق بوستانی ظهر جمعه در مصلی نماز جمعه در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی موجود و همچنین تقاضاهایی مبنی بر بررسی مشکلات و درخواست‌ها که به صورت مستمر توسط مردم به فرمانداری و استانداری ارسال می‌شود، تصمیم به برگزاری ارتباط چهره به چهره مسئولان برخی ادارات…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 22 بهمن 1402 - 02:02

صادق بوستانی ظهر جمعه در مصلی نماز جمعه در این باره در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و معیشتی موجود و همچنین تقاضاهایی مبنی بر بررسی مشکلات و درخواست‌ها که به صورت مستمر توسط مردم به فرمانداری و استانداری ارسال می‌شود، تصمیم به برگزاری ارتباط چهره به چهره مسئولان برخی ادارات و مردم گرفته شد.

وی افزود: در همین راستا با همراهی معاونان و همچنین مدیران ادارات آب منطقه ای ، گاز،، علوم پزشکی ، مخابرات، شهرداری ودیگر دستگاه های اجرای میز خدمت در محل مصلی نماز جمعه سراسر استان برپا شد و مسئولان این ادارات و نهادها با مردم دیدار چهره به چهره برقرار کردند و مشکلات آنها را مورد بررسی و پیگیری قرار دادند.

صادق بوستانی مدیر کل بازرسی و ارتباطات مردمی عنوان کرد: عمده مشکلات و مطالبات مردم شامل موضوعاتی بودند که با مراجعه به ادارات مرتفع نشده بودند اما با برپایی این میز خدمت و به دلیل حضور تمام مسئولان ادارات ذی‌ربط، این مشکلات برطرف شدند.
: سعی بر آن است که این برنامه تداوم یابد چرا که مردم وقتی مسئولان را ببینند و با آنها ارتباط برقرار کنند علاوه بر ایجاد آرامش و اعتماد برای مردم، مسئولان نیز با مشکلات مردم از نزدیک آشنا می‌شوند.
صادق بوستانی تأکید کرد: ملاقات عمومی مردم با مسئولان تسهیل روند خدمت‌رسانی و فرآیند حل مشکلات را سرعت می بخشد.
بوستانی یادآور شد: البته در طول هفته متناسب با برنامه‌های دیگر و وقت‌های تعیین شده و همچنین جلسات و مجامع عمومی به نوعی همواره به این امر در استان بوشهر پرداخته می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا