چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40745
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از افتتاح پایگاه امداد و نجات حاده‌ای در محور مواصلاتی فارس به بوشهر در شهرستان جم خبر داد و گفت: این پایگاه به‌عنوان هفدهمین پایگاه امداد و نجات جاده‌ای استان بوشهر با ۳.۵ میلیارد تومان توسط خیرین ساخته شده است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 بهمن 1402 - 18:50

احسان ایزدپناه در گفت‌وگو با صدای استان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر استان بوشهر دارای تیم‌های امدادی تخصصی در بخش‌های ساحلی، جاده‌ای و کوهستان است اظهار داشت: تیم‌های امدادی استان بوشهر با تجهیزات لازم امدادی در شبانه‌روز به جامعه هدف خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با تبریک ایام‌الله دهه فجر از افتتاح پایگاه امداد و نجات شهرستان جم با حضور استاندار بوشهر خبر داد و بیان کرد: این پایگاه امدادی در زمینی به مساحت یک‌هزار و ٣٠٠ متر مربع با زیربنا ٣٠٠ متر مربع توسط مسعود بهادری خیر به یاد پدرش محمد علی بهادری ساخته شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه زمین پایگاه امدادی از سوی دهیاری و شورای اسلامی بیدخوار تأمین شده است گفت: هزینه ساخت پایگاه امداد جاده‌ای یاد شده توسط خیر نیک‌اندیش پرداخت شده است.

ایزدپناه هزینه ساخت پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان جم را ۳٫۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این پایگاه امدادی در محور مواصلاتی فارس به استان بوشهر در شهرستان جم مستقر است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی این پایگاه امدادی در هفته دولت امسال آغاز شد اضافه کرد: ساخت این پایگاه امدادی کمتر از شش ماه ساخته و راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر پایگاه امداد جاده‌ای شهرستان جم را هفدهمین پایگاه امداد جاده‌ای استان بوشهر نام برد و گفت: در دهه مبارک فجر پایگاه امداد جاده‌ای بندو آخرین نقطه جاده‌ای شهرستان عسلویه متصل به استان هرمزگان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ایزدپناه هزینه ساخت این پایگاه امدادی را ۴٫۵ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: ۲ میلیارد تومان ساخت این پایگاه امدادی از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس تأمین شده است.

وی از تأمین آمبولانس و خودرو نجات جدید به جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده با ترخیص آمبولانس و خودروی نجات، ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر استان بوشهر نوسازی و پایگاه‌های امداد و نجات به امکانات پیشرفته تجهیز می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از شروع به کار ساخت پایگاه امداد نجات جاده‌ای بندو (محور عسلویه به پارسیان) و دریافت مجوز پایگاه امداد و نجات محور دلوار به دیر خبر داد و اضافه کرد زمین این پایگاه توسط خیرین واگذار شده و در محور اهرم به برازجان مجوز احداث پایگاه گرفته شده است و زمین واگذار شده که از اعتبارات استانی یا از محل خیرین ساخته خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا