شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40695
تعداد نظرات: ۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته دما در هفت شهرستان این استان به زیر ۱۰ درجه سانتیگراد رسید.

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 بهمن 1402 - 16:52

دما در ۷ شهرستان استان بوشهر به زیر ۱۰ درجه رسید

به گزارش صدای استان؛  “پیام مساعدی ” روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده دما در شهر “جم “به ۶، ” خورموج و گناوه” هفت ،” اهرم و برازجان” به هشت درجه سانتیگراد رسید.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دما در “دیلم” و ” بهرگان” این شهرستان نیز به پنج درجه سانتیگراد کاهش پیدا کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: پیش بینی شده شرایط کاهشی دما در این استان تا اواسط هفته جاری تداوم داشته باشد.

مساعدی ادامه داد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش بادهای شمالی بر روی دریا و در سطح استان تا اواخر هفته است بنابراین در این مدت سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد به طور غالب شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و روی دریا با سرعت ۱۶ تا ۴۴ و در سواحل جنوبی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی گفت: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا در مناطق شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتیمتر و در مناطق مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

مساعدی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۴۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۶:۰۰، مد دوم ساعت ۱۴:۰۰ و جزر دوم ساعت ۲۲:۱۵ خواهد بود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا