یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40660
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح ساماندهی انشعاب‌های غیرمجاز در این استان از ابتدای امسال آغاز و تاکنون به یکهزار و ۱۰۰ نمونه از این انشعاب‌ها، مجوز داده شده است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 10 بهمن 1402 - 11:34

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، ابوالحسن عالی اظهار کرد: از مجموع آمار انشعاب‌های غیرمجاز آب شهرستان‌های عسلویه، دشتستان و بوشهر به ترتیب بیشترین آمار را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: از مجموع انشعاب‌های غیرمجاز آب در استان بوشهر تاکنون یکهزار و ۸۴۳ انشعاب قطع، ۶۷۱ انشعاب وارد مرحله قضایی شده و ساماندهی سایر انشعاب ها نیز به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: انشعاب‌های آب غیرمجاز تهدیدی جدی برای تامین آب شرب پایدار هم استانی‌ها محسوب می‌شود.

عالی ادامه داد: در مناطق دارای انشعاب‌های غیرمجاز به دلیل مصرف خارج از شبکه، معادلات تامین و توزیع اب بخوبی صورت نمی گیرد و مشترکان با کم آبی و افت فشار شدید مواجه می‌شوند.

وی عنوان کرد: کاهش نگران کننده نزولات آسمان در سال جاری می‌طلبد هم استانی‌ها هر کدام به عنوان سفیری برای مصرف آب بهینه عمل کرده و همچنین در اجرا طرح ساماندهی انشعابات غیرمجاز همراهی و مساعدت لازم را داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با تمام اقدام‌های انجام گرفته برای تامین آب پایدار مشترکان استان بوشهر، اصلاح و بازنگری در مصرف آب شرب در استان بسیار ضرورت دارد.

عالی بیان کرد: مصرف آب استان به ازای هر نفر ۲۸۰ لیتر در روز و حدود ۱۰۰ لیتر فراتر از استاندارد کشوری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا