یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40642
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : آئین آغاز فعالیت چهار شبکه ویژه انتخابات مجلس در استان بوشهر با حضور استاندار و دیگر اعضای ستاد انتخابات استان بوشهر برگزار شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 بهمن 1402 - 17:04

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر در آئین راه اندازی شبکه‌های تبلیغاتی صدا و سیمای مرکز بوشهر ویژه داوطلبان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این شبکه‌ها در راستای ایجاد شور انتخاباتی و ارائه برنامه‌های داوطلبان راه‌اندازی شده است.

مهدی حیدری با اشاره به راه‌اندازی شبکه دریا برای داوطلبان حوزه بوشهر، گناوه و دیلم افزود: شبکه نخلستان برای حوزه دشتستان، شبکه بیرمی برای حوزه دشتی و تنگستان و شبکه نایبند برای حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ایجاد شده است.

وی با اشاره به تهیه و تولید چندین برنامه تلویزیونی و رادیویی برای شور حداکثری مردم به سمت انتخابات اضافه کرد: تاکنون از حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۱۴ داوطلب برای شرکت در شبکه‌های انتخاباتی تلویزیونی این مرکز برای ارائه برنامه‌هایشان نام نویسی کرده اند.

رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: همچنین در حوزه دشتستان ۱۱ داوطلب، در حوزه دشتی و تنگستان ۱۸ داوطلب و در حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه ۱۰ داوطلب برای شرکت در شبکه‌های انتخاباتی تلویزیونی این مرکز برای ارائه برنامه‌هایشان نام نویسی کرده اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا