یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40602
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر :

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۲۳ هزار میلیارد ریال اعتبارات قرض‌الحسنه در سال جاری برای استان بوشهر اختصاص پیدا کرده که در بانک‌های عامل در حال پرداخت است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 4 بهمن 1402 - 14:47

به گزارش صدای استان؛مصدق کشاورزی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ یکی از برنامه‌های محوری دولت سیزدهم حمایت از جویندگان کار و کارآفرینان است و در این زمینه ۱۱ نهاد مسئول نام نویسی از افراد متقاضی دریافت تسهیلات در استان بوشهر شدند.

وی بیان کرد: هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و همچنین اعتبارات استانی از محل جز سه تبصره ۱۳ به مددجویان کمیته امداد بوشهر اختصاص پیدا کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: جویندگان کار می‌توانند با مراجعه به نهادهای حمایتی نسبت به ارائه طرح برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کشاورزی ادامه داد: در سال ۱۴۰۲، ۲۲ هزار اشتغال در استان بوشهر ایجاد شده که در این شاخص تکلیف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۸ هزار و ۳۳۱ نفر بوده ولی با این وجود در اشتغال ۱۲۰ درصدی محقق شده است.

وی گفت: براساس برآوردها بعد از پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه عدد یاد شده به ۳۰ هزار نفر در استان بوشهر افزایش می یابد.

کشاورزی یادآور شد: در دولت سیزدهم به مشاغل خانگی توجه ویژه شده به گونه ای که میزان آن در سال گذشته و امسال یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بوده که تا امروز بیش از ۸۰ درصد آن پرداخت و مابقی در دست اجرا است.

وی افزود: شرایط کار در استان بوشهر برای ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینی فراهم است و کسانی که متقاضی کار می باشند می توانند مراجعه و برای دریافت تسهیلات اقدام کنند.

کشاورزی عنوان کرد: از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ، بزودی میزانی در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا