دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40587
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: هلدینگ خلیج فارس طرحی گردشگری مسکونی در حاشیه جاده “وفاق” حدفاصل کنگان و دیر را با ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری اجرا می‌کند.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 4 بهمن 1402 - 11:49

به گزارش صدای استان ؛ اسماعیل سجادی منش در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این طرح ایجاد کننده ظرفیتی ارزشمند برای جنوب کشور و بویژه استان بوشهر است که اشتغالی چند هزار نفری را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: همچنین با رایزنی‌های انجام شده پس از گذشت ۲۱ سال، حریم غیرمنطقی مسجد بردستان شهرستان دیر که برای ساخت و ساز شهروندان محدودیت‌هایی ایجاد کرده بوده، برداشته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر تصریح کرد: این حریم برای فعالیت ساخت و ساز ده‌ها خانواده مشکلاتی را ایجاد کرده بود که با حمایت‌های وزارتخانه ابلاغ بازنگری در رفع محدودیت غیرقانونی انجام شده است.

سجادی منش ادامه داد: همچنین با انعقاد تفاهمنامه با شهرداری بردستان، قلعه تاریخی این شهر به بازارچه مشاغل خرد و خانگی اختصاص پیدا می‌کند.

وی یادآور شد: در شهر دیر نیز توافقنامه‌ای با شهرداری دیر انجام شده تا بازارچه صنایع دستی در این شهر راه‌اندازی شود.

سجادی منش افزود: در مجموع تصمیم‌های بسیار خوبی در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دیر گرفته شده که به تحول این بخش‌ها کمک شایانی می‌کند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا