دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40542
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران استان بوشهر ارائه می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 1 بهمن 1402 - 19:18

خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران استان بوشهر ارائه می‌شود

به گزارش صدای استان به نقل از روابط عمومی این اداره کل، مهدی تنگستانی مکان در نشست ستاد روستایی عشایری استان بوشهر از برگزاری اردوهای جهادی تحت عنوان رزمایش (شهدای راه قدس) ایام‌الله دهه فجر خبر داد و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم در این ایام پر برکت ارائه عملکرد و دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها است.

وی جهاد تبیین را یکی از برنامه‌های مهم در دهه فجر امسال دانست و بیان کرد: در ایام‌الله دهه فجر خدمات دامپزشکی به جامعه هدف رایگان ارائه می‌شود.

واکسیناسیون رایگان دام و طیور

تنگستانی مکان در خصوص خدمات رایگان اداره کل دامپزشکی استان بوشهر در روستاها و مناطق عشایری به مناسبت دهه فجر از ارائه خدمات رایگان دامپزشکی به دامداران در روستاها و نقاط عشایر استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: عملیات واکسیناسیون رایگان دام و طیور و همچنین سمپاشی اماکن دامی در راستای مبارزه با بیماری‌های دامی در دهه فجر اردوهای جهادی تحت عنوان رزمایش شهدای راه قدس در دستور کار قرار دارد.

برگزاری دوره‌های آموزشی

وی بیان کرد: در کنار این فعالیت‌ها مسئولان دامپزشکی شهرستان‌ها نیز به همراه دیگر مسئولان شهرستانی با مراجعه و سرکشی به روستاها و مناطق عشایری مسائل و مشکلات آنها را دریافت و در راستای رفع آنها اقدام خواهند کرد.

تنگستانی مکان بیان کرد: ویزیت رایگان دام و طیور از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود که در ۲ بخش دولتی و خصوصی دنبال خواهد شد.

وی گفت: همچنین از دیگر خدمات پیش‌بینی شده در دهه فجر برگزاری دوره‌های آموزشی بهداشت مواد غذایی و بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در جمعیت روستایی عشایری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا