سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40455
تعداد نظرات: ۰
مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر :

صدای استان: مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: با تلاش‌های انجام شده، ۲۰ هزار شغل شامل ۵ هزار شغل مستقیم و ۱۵ هزار شغل غیر مستقیم در حوزه صنایع دریایی استان بوشهر ایجاد شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 17 دی 1402 - 16:44

مصاحبه با آقای ضرغام حیدریه نامزد یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش صدای استان؛ ضرغام حیدریه در بازدید از صنایع دریایی استان بوشهر اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه دریاست که باید از این موقعیت استفاده بهینه را ببریم.

وی افزود: صنایع دریایی و دریانوردی در بوشهر از دیرباز جایگاه خاصی داشته و اگر این صنعت را تقویت کنیم، اشتغال قابل توجهی نیز ایجاد می‌شود.

مدیر کل سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: ۲۵ فقره پروانه بهره‌برداری ساخت شناور و سازه‌های دریایی در استان بوشهر صادر شده است.

حیدریه گفت: این واحد‌ها و صنایع در زمینه صنعت شناور سازی، تعمیرات کشتی، سکوسازی در مقیاس مختلف در حوزه‌های فلزی و فایبرگلاس با اشتغال حدود پنج هزار نفر به‌صورت مستقیم تقریباً معادل سه برابر این عدد به‌صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مهدی صفوی مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان بوشهر نیز بیان کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی در عرصه دریایی است و نیاز است که حمایت ویژه و لازم از این بخش انجام شود.

وی اضافه کرد: واحد‌های موجود صنایع دریایی در استان بوشهر از حیث دانش و توان فنی، نیروی انسانی، تکنولوژی، زیرساخت، تجهیزات و ماشین‌آلات و مقیاس کار‌های انجام شده صاحب نام و برند در سطح استان، کشور و منطقه است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا