چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40418
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد:

احسان ایزدپناه با اشاره به حادثه صبح امروز محور عسلویه به کنگان از مجروح شدن ۱۴ مسافر این اتوبوس خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 13 دی 1402 - 15:02

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر ، دکتر ایزدپناه از امدادرسانی سه حادثه رانندگی در ۱۲ ساعت گذشته خبر داد.

بامداد امروز با اطلاع مرکز کنترل عملیات اورژانس ۱۱۵ استان به مرکز eoc جمعیت هلال احمر ، تیم های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهید بشکوه شهرستان بوشهر به محل حادثه اعزام شدند.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ، این حادثه که در محور مواصلاتی بوشهر به بندر ریگ رخ داده بود متاسفانه به علت شدت ونوع حادثه منجر به فوت یک نفر از هم استانی های گرامی گردیده است.
حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری ۱۴ مصدوم به جای گذاشت
دکتر احسان ایزدپناه با اشاره به حادثه صبح امروز محور عسلویه به کنگان از مجروح شدن ۱۴ مسافر این اتوبوس خبر داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر با بیان این خبر افزود: در ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری که در محور عسلویه به کنگان در حال تردد بود دچار حادثه شد که در این حادثه ۱۴ مصدوم با تروما های مختلف وجود داشه است
احسان ایزدپناه با اشاره به تعداد مصدومین گفت: تیم های عملیاتی پایگاه پرک و همچنین تیم های عملیاتی شهرستان عسلویه به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: پس از ارزیابی تیم های عملیاتی هلال احمر ، همکاران سازمان اورژانس ۱۱۵ نیز جهت اقدامات پیش بیمارستانی و انتقال به مرکز درمانی حضور یافته که مصدومین به بیمارستان های امام خمینی شهرستان کنگان و نبی اکرم ص عسلویه منتقل شدند.
حادثه واژگونی مینی بوس

به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر ، مدیرعامل این جمعیت از امدادرسانی به سومین حادثه رانندگی در امروز خبرداد.
احسان ایزدپناه با بیان این خبر گفت تیم های عملیاتی امداد و نجات این جمعیت در حین بازگشت از مأموریت واژگونی اتوبوس ، به امدادرسانی حادثه واژگونی مینی بوس پرداختند.
وی با بیان اینکه امروز روز پرحادثه در استان بود گفت: ساعت ۱۰ صبح امروز در فاصله ۱۰ کیلومتر بعد از پل بندر طاهری یک دستگاه مینی بوس دچار حادثه گردیده که با توجه به نزدیکی تیم های امداد و نجات اقدامات اولیه در کمترین زمان به حادثه دیدگان انجام شد و خوشبختانه این حادثه تنها دو مصدوم داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر ضمن تاکید بر رعایت اصول ایمنی در رانندگی به ویژه اهمیت به خستگی و خواب آلودگی خاطرنشان کرد : با توجه به سهم بالای حوادث رانندگی در بی احتیاطی ها بویژه عدم تمرکز و هوشیاری رانندگان عزیز می بایست نسبت به این مورد توجه بیشتری داشته باشند.
وی در پایان یادآور شد : تلفن ۱۱۲ جمعیت هلال احمر ۲۴ ساعت شبانه روز آماده پاسخگویی به حوادث می باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا