دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40397
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان گفت: روشنایی محور سعدآباد – آب‌پخش عملیاتی می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 10 دی 1402 - 17:18

روشنایی محور سعدآباد - آب‌پخش عملیاتی می‌شودبه گزارش صدای استان، سامان قلی‌پور در نشست شورای اداری بخش سعدآباد اظهار کرد: با توجه به وسعت و گستردگی بخش سعدآباد در طول مدت دولت سیزدهم و اهتمام فرماندار دشتستان در کمیته برنامه ریزی و توجه ویژه اداره کل راهداری استان بوشهر پروژه‌های متعددی در سطح بخش سعدآباد طراحی و مصوب شد که تمامی این پروژه‌ها در حال فعالیت است.

 

وی افزود: در بعضی از محورها روند پیشرفت مورد نقد و مطالبه مردم است که این حاصل عواملی از جمله اجرای پروژه‌های راهسازی در کل یک پروژه زمان بر است.

 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان دشتستان افزود: روشنایی محور سعدآباد به آب‌پخش بعد از تعیین پیمانکار عملیاتی خواهد شد.

 

وی تسریع در محور سعدآباد – جتوط و جتوط – نظرآقا را منوط به اتمام ابنیه ها عنوان و گفت: راه مواصلاتی سعدآباد به وحدتیه که تحت مدیریت اداره کل مسکن راه و شهرسازی نیز است، فاز اول آن به احتمال زیاد اوایل نیمه اول سال آینده به اتمام برسد.

 

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای دشتستان قول داد که ایمن سازی و نصب علائم هشدار دهنده در محورهای در حال ساخت در کمترین زمان ممکن در دستور کار این اداره قرار خواهد گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا