چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40327
تعداد نظرات: ۰
در سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور به استان بوشهر؛

۲۰ مصوبه ارزشمند در این نشست به تصویب رسید افزود: ۱۰ مصوبه در تعهد شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس و منطقه ویژه پارس جنوبی است که تا اجرای دقیق مصوبات، پیگیری لازم را خواهیم داشت.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 6 دی 1402 - 10:09

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان بوشهر، احسان ایزدپناه در نشست بررسی زیرساخت های امدادی در محدوده پارس جنوبی با تاکید بر اهمیت توسعه امکانات و تجهیزات امدادی در جنوب استان اظهار داشت: نشست هماهنگی برای بررسی زیرساخت های امدادی در محدوده پارس جنوبی با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، مدیرعامل پارس جنوبی، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس و مدیران استانی و شهرستانی برگزار و تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ مصوبه ارزشمند در این نشست به تصویب رسید افزود: ۱۰ مصوبه در تعهد شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس و منطقه ویژه پارس جنوبی است که تا اجرای دقیق مصوبات، پیگیری لازم را خواهیم داشت.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطر نشان کرد: واگذاری ۷ هزار متر مربع زمین و تخصیص اعتبار برای احداث مجتمع آموزش امدادی، تخصیص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز خودرو ارتباطات رادیویی و تامین تجهیزات مورد نیاز تیم واکنش سریع هلال احمر عسلویه از این مصوبات است.

ایزدپناه از احداث ساختمان ۴ پایگاه امداد جاده‌ای و ساحلی در جنوب استان بوشهر با تخصیص ۱۴۰ میلیارد ریال خبر داد و تصریح کرد: ساخت پایگاه امداد جاده‌ای بندو در عسلویه، احداث پایگاه امداد و نجات ساحلی کنگان، ساخت پایگاه امداد و نجات جاده ای جم و احداث پایگاه امداد و نجات ساحلی دیر از مصوبات مهم این نشست است.

وی اضافه کرد: احداث پایگاه امداد و نجات جم و تخصیص خودرو به این پایگاه، تخصیص یک دستگاه خودرو و آمبولانس به پایگاه بندو و تخصیص زمین برای مجتمع آموزشی امدادی عسلویه از تعهدات جمعیت هلال احمر است.

ایزدپناه ابراز داشت: تخصیص تجهیزات امدادی برای پایگاه های ۴ شهرستان جنوبی، تجهیز پایگاه های کنگان و دیر و اختصاص خودرو کمک‌دار به شهرستان های جنوبی نیز از دیگر تعهدات این جمعیت است.مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: تشکیل تیم واکنش سریع در جمعیت هلال احمر عسلویه و استقرار هلی کوپتر امداد در فرودگاه عسلویه نیز از دیگر تعهدات هلال احمر است.وی بیان کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود وضعیت پایگاه های امداد و نجات در شهرستان های ده‌گانه استان بهره می بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا