یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40318
تعداد نظرات: ۰

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از آغاز نام نویسی دوره آموزش خبرنگاری به‌صورت کارگاهی در این استان خبر داد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 4 دی 1402 - 11:40

نام‌نویسی دوره آموزش خبرنگاری در بوشهر آغاز شد

به گزارش صدای استان؛  “وحید حیدری” روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با همکاری دفتر مطالعات و رسانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره آموزشی خبرنگاری به‌صورت کارگاهی برگزار می‌کند.

وی افزود: این کارگاه در موضوع‌های مختلف و با حضور اساتید جداگانه طی هشت جلسه و در بازده زمانی یک ماهه در روزهای پنجشنبه و جمعه در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: خبرنویسی ( علی قمشی) در تاریخ ۷ و ۸ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶، تکنیک مصاحبه ( مهدی توکلیان) ۱۴ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶، گزارش نویسی (استاد مهدی توکلیان) ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶، شیوه نگارش در مطبوعات ( مهدی صالحی) ۲۸ و ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۶ و روابط عمومی (مصطفی آجرلو) ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه ۸ الی ۱۶ از بخش‌های این دوره‌ آموزشی است.

حیدری عنوان کرد: شرایط شرکت در دوره دارای محدودیت ثبت‌نام می‌باشد و اولویت با خبرنگاران رسانه‌های دارای مجوز است.

وی بیان کرد: به شرکت‌کنندگان در کارگاه به شرط حضور و کسب نمره قبولی در پایان دوره گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند از طریق لینک https://survey.porsline.ir/s/mzScbFV نسبت به ثبت‌نام در دوره اقدام کنند.

حیدری گفت: علاقه‌مندان جهت هرگونه پاسخگویی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۳۳۲۸۰۷۵ تماس حاصل کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا