یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40176
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با کاهش مدت زمان ترمیم شبکه توزیع و خطوط انتقال آب در استان، هدر رفت آب در شبکه آب‌رسانی کاهش یافته است.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 آبان 1402 - 18:32

به گزارش صدای استان، ابوالحسن عالی بیان کرد: با هدف کاهش هدررفت آب، رفع و اصلاح سریع شبکه‌های آسیب دیده در کمترین زمان ممکن یکی از اولویت‌های شرکت آبفا استان بوشهر است.

وی افزود: در زمان حاضر میانگین زمان اعلام حادثه به سامانه ۱۲۲ و مدیران مربوط تا پایان حادثه در شش ماه نخست سال جاری به مدت ۲ ساعت و ۴۰ دقیقه کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اقدامات صورت گرفته انتظار می‌رود روند کاهشی مدت زمان رفع خرابی شبکه در شش ماهه دوم سال نیز تداوم داشته باشد.

وی گفت: در مقطعی میزان هدررفت آب در شبکه‌های توزیع و انتقال آب استان بوشهر نزدیک به ۴۰ درصد بود که این میزان در زمان حاضر به زیر ۳۰ درصد کاهش پیدا کرده است.

عالی بیان کرد: با کاهش هر چه بیشتر هدررفت آب، میزان پایداری آب شرب مشترکان نیز تقویت خواهد شد.

وی گفت: در همین راستا از مشترکان آب در استان بوشهر انتظار داریم با هدف کمک موثر به تداوم سیر نزولی هدررفت شبکه آب، در صورت مشاهده هر گونه خرابی شبکه موضوع را هرچه سریع‌تر به سامانه تلفنی ۱۲۲ گزارش کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا