یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40120
تعداد نظرات: ۰
در نشست خبری استاندار بوشهر مطرح شد؛

نشست خبری احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با اهالی رسانه عصر پنجشنبه در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 12 آبان 1402 - 00:25

وحید امیر –به گزارش « صدای استان »؛ نشست خبری استاندار بوشهر طبق معمول راس ساعت ١۵ با سخنرانی محمدی زاده استاندار بوشهر شروع شد و در ادامه با صحبت‌های تکراری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون اقتصادی تا ١ ساعت و نیم ادامه داشت.

 

باستین معاون استاندار بوشهر : در سال گذشته ١۴١ درصد مردم را سر کار گذاشته‌ایم!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اظهار داشت در سال گذشته ۱۴۱ درصد مردم را سر کار گذاشته‌ایم و استان بوشهر در سال گذشته رتبه دوم کشور در ایجاد اشتغال کسب کرد.

 

شایعه‌ای در اواسط جلسه بین خبرنگاران پیچید که کسی اجازه ندارند در نشست پرسش و پاسخ، سوالی مطرح کنند و هرکس سوالی دارد بر روی کاغذ بنویسد و تحویل دهند. با بالاگرفتن نارضایتی خبرنگاران، تصمیم گرفتند تریبون هم به خبرنگاران برسد.

 

سوال و جواب های مهم و حواشی بین خبرنگاران و استاندار بوشهر؛

سوال یکی از خبرنگاران ؛ چرا استاندار بوشهر درباره عزل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر سکوت کرده است؟

استاندار : دکتر ملکی‌زاده و دکتر یزدان‌پناه دوست ٢٠ ساله هستند و ما در انتصاب معاونین دخالتی نداریم.ملکی‌زاده رییس دانشگاه علوم پزشکی زمانی که یزدانپناه را منصوب کرد و وقتی که برداشتند با ما مشورت نکردند و بعد از ٢ سال تشخیص دادند که ایشان را بردارند.

 

پاسخ استاندار بوشهر به ٣ سوال خبرنگار صدای استان؛

آیا صحت دارد در بدو ورود شما به استان بوشهر، یار غارتان را عضو هیئت مدیره یکی از شرکت‌های ساختمانی کرده‌اید و بودجه کلان از وزارت راه گرفته شده ولی جایی هزینه نشده است؟
استاندار بوشهر بجای اینکه به سوال جواب دهد با مطرح کردن اینکه نمی‌شود اعتبار مصوب را جابجا کرد سعی کرد به این سوال پاسخ ندهد.

گفته می‌شود خانواده یکی از معاونین شما ‌فعالیت اقتصادی دارد و باوجود اینکه در کارهای پیمانکاری خوب عمل نکرده اما مورد حمایت معاون شما قرار گرفته، آیا صحت دارد ؟

استاندار بوشهر با دفاع از معاونین خود بیان داشت: معاونین بنده نیازی به کار اقتصادی ندارند و از افراد سالم و مومن و پاکدست معاونین را انتخاب کردم و اگر اطلاعاتی دارید به بنده بدهید پیگیری کنم.

باوجود اینکه حواشی درباره فرزندان استاندار بوجود آمده اگر امکان دارد توضیح دهید فرزندان شما چه کاره هستند ؟

استاندار که از این سوال ناراحت شده بود گفت: وارد زندگی خصوصی کسی نشوید و اگر به واسطه بنده به جایی رسیدن یا سواستفاده‌ای کردن گزارش بدهید تا جواب بدهم و درباره زندگی خصوصی شما هم کسی سوال کند قطعا نمی‌پسندید.

خبرنگار در جواب استاندار گفت اگر استاندار شدم ناراحت نمی‌شوم درباره زندگی خصوصی بنده سوال بشود.

یکی دیگر از خبرنگاران درباره تاثیر نزدیکان استاندار و امان‌اله حیاتی در انتصاب استان سوال کرد ؛
استاندار از اینکه نام امان اله حیاتی مطرح شد به خبرنگار تذکر داد و گفت درست نیست اسم کسی آورده شود و اضافه کرد تمامی انتصابات در کمیته انتصابات استانداری صورت می‌گیرد و هیچ فرد یا جریانی حتی نمایندگان در انتصابات نقشی ندارند.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا