چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40085
تعداد نظرات: ۰

به گزارش روابط عمومی هلال احمر استان بوشهر؛ با همکاری مدیریت پست بانک استان و با محوریت جمعیت هلال احمر و مساعدت مدیر عامل جوان دکتر ایزدپناه و فرماندار شهرستان دشتی و ستاد خیرین داوطلب به مناسبت روز جوان اقدام به برپایی همزمان خدمات فرهنگی آموزشی بهداشتی و کاروان سلامت در مدارس شبانه روزی روستاهای…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 7 آبان 1402 - 18:50

به گزارش روابط عمومی هلال احمر استان بوشهر؛ با همکاری مدیریت پست بانک استان و با محوریت جمعیت هلال احمر و مساعدت مدیر عامل جوان دکتر ایزدپناه و فرماندار شهرستان دشتی و ستاد خیرین داوطلب به مناسبت روز جوان اقدام به برپایی همزمان خدمات فرهنگی آموزشی بهداشتی و کاروان سلامت در مدارس شبانه روزی روستاهای درازی و چاوشی بخش مرکزی شهرستان دشتی کردند.

در این برنامه یک روزه ۱۰۰ بسته نوشت افزار و اقلام غذایی توزیع و آموزش کمک های اولیه و ایستگاه نقاشی و نمایشگاه سفره های سنتی و صنایع دستی برپا شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با نگاه عدالت محور به تمام مناطق محروم استان برپایی چنین برنامه هایی که سبب افزایش انگیزه در آینده سازان و شناخت نسبی به وظایف ذاتی هلال احمر میشود را امری موثر در جذب داوطلبان، و خیرین داوطلب را مهمترین سرمایه هلال احمر دانست.

 

حمید دشتی مدیریت پست بانک استان بوشهر:در کنار خدمات مالی و مسئولیت های انتفاعی این بانک انجام به تعهدات غیر انتفاعی و مسئولیت های اجتماعی را از وظایف مجموعه خود دانست و ابراز امیدواری کرد که این برنامه تداوم داشته باشد.

فرماندار شهرستان دشتی با تقدیر و تشکر از مدیریت پست بانک استان بوشهر در انجام به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی، دیگر دستگاه ها را تشویق به مشارکت در این برنامه های عام المنفعه کرد.

سید اسماعیل جعفری رییس هلال احمر دشتی نیز ضمن تقدیر و تشکر از عاملان برپایی این کاروان، از ستاد خیرین داوطلب که همواره در تمام اردوهای جهادی تسهیل گر و پشتیبان برنامه های جمعیت هلال احمر نقش آفرینی کرده اند قدردانی کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا