چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40055
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر:

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به ساحلی بودن استان و بروز حوادث دریایی، تامین و تجهیز پایگاه های امداد و نجات دریایی استان در اولویت است.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 آبان 1402 - 17:19

به گزارش « صدای استان »؛ احسان ایزدپناه  در نشست با فرماندار واعضای شورای مدیریت بحران شهرستان کنگان باا اشاره به بازدید میدانی از پایگاه های امداد  ونجات کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان با توجه به ظرفیت های اقتصادی و حضور صنایع نفت و گاز، از شهرستانهای مهم استان به شمار می رود تامین امکانات امدادی برای آن ضروری است.

وی با اشاره به بازدید از محل جانمایی برای احداث پایگاه امدادونجات دریایی در ضلع غربی اسکله بندرکنگان تصریح کرد: پاسخگویی سریع، به موقع و با کیفیت از جمله اولویت های مهم برای پایگاه های امداد و نجات دریایی است و این نیازمندیها باید در پایگاه های امداد و نجات کنگان تامین شود.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: این پایگاه علیرغم نداشتن یک مکان مناسب و ثابت عملیاتهای بسیار خوبی داشته و با وجود اینکه هلال احمر نیروی پشتیبان محسوب می شود اما در زمان بروز حوادث مختلف حضوری فعال داشته و دارد.

وی افزود: پایگاه های امدادونجات استان بوشهر با حضور امدادگران و نجاتگران زبده و ماهر همیشه در ارائه خدمت به حادثه دیدگان در پیچیده ترین حوادث طبیعی و غیرطبیعی پیشگام بوده و این عزیزان خدمت داوطلبانه را سر لوحه کار خود قرار داده اند.

ایزدپناه با اشاره به طرح بکارگیری امدادگران و نجاتگران و بهبود معیشت داوطلبان گفت: در سومین مرحله از این طرح شاهد بکارگیری نیروهای جوان و متخصص همچون دو مرحله قبل خواهیم بود و ان شاالله این روند با درایت های دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و حمایت های همه امدادگران و نجاتگران ادامه پیدا خواهد کرد.

در ادامه این سفر یک روزه ، مدیرعامل، معاون امداد و نجات و مدیر حراست هلال‌احمر استان بوشهر با امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد دریایی و همچنین کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرده و از‌ انبارهای عملیاتی و امدادی مرکز اداری نیز بازدید کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا