یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40039
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: با ابلاغ رئیس‌جمهور، مصوبه ساخت آزادراه شیراز- بوشهر بزودی فعالیت عمرانی این آزاد راه آغاز می‌شود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 1 آبان 1402 - 12:47

به گزارش صدای استان ؛ احمد محمدی‌زاده در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار کرد: خط آزادراهی که از شمال کشور آغاز و پس از اتصال به استان‌های تهران، قم، اصفهان به شیراز وصل شده به زودی استان بوشهر نیز شامل می‌شود.

 

وی افزود: با رایزنی هایی که طی ۲ سال گذشته به شکل مشترک توسط استانداران فارس و بوشهر انجام شد و با موافقت رئیس جمهور در سفر اخیر به استان فارس، مقرر شد ساخت آزادراه فارس – بوشهر بزودی اجرای شود.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: پیش از دولت سیزدهم، هیچگونه سابقه ای از کار مطالعاتی برای احداث آزادراه فارس- بوشهر وجود نداشت و با هماهنگی با استان فارس و پیگیری های انجام شده در سطح وزارت راه و شهرسازی و همکاری و همراهی برخی از کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی و با موافقت رییس جمهور این اتفاق مهم در این دولت شکل گرفته است.

 

محمدی زاده ادامه داد: پیش‌بینی می شود که عملیات اجرایی احداث قطعه اول به طول ۲۵ کیلومتر از بوشهر و ۱۸ کیلومتر از استان فارس در سال جاری آغاز شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا