دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40013
تعداد نظرات: ۰

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به همراه اعضای کمیسیون کارگری شهرستان دشتستان از کارگاه های شهرک صنعتی بازدید کردند. مصطفی بارگاهی در این بازدید میدانی اظهار داشت: امنیت شغلی مطالبه به حق جامعه کارگری است و کار فرمایان باید تلاش کنند با ایجاد امنیت شغلی و فراهم…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 30 مهر 1402 - 10:22

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان دشتستان؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری به همراه اعضای کمیسیون کارگری شهرستان دشتستان از کارگاه های شهرک صنعتی بازدید کردند.
مصطفی بارگاهی در این بازدید میدانی اظهار داشت: امنیت شغلی مطالبه به حق جامعه کارگری است و کار فرمایان باید تلاش کنند با ایجاد امنیت شغلی و فراهم کردن آرامش روانی، محیط های کارگری مناسب و مساعدی  را برای این قشر زحمت‌کش جامعه فراهم کنند.
 وی خاطر نشان کرد: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات واحدهای تولیدی از اولویت‌های دولت است و دولت برای افزایش تولید به‌دنبال حمایت حداکثری از کارگر و کارفرماست.
 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری افزود: یکی از اهداف مهم کمیسیون کارگری، رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش‌های احتمالی است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا