یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39982
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر:

صدای استان : مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: پرونده آهن‌آلات این منطقه به ارزش بیش از هزار میلیارد تومان احقاق حق شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 29 مهر 1402 - 12:57

به گزارش صدای استان ؛ احمد دشتی‌ زاده اظهار داشت: پس از پیگیری‌ زمین‌های مربوط به شهرک توریستی و آزادسازی ۶۰ هکتار از زمین‌های مرغوب این منطقه، دیگر پرونده‌ها از جمله پرونده آهن‌آلات نیز با پیگیری‌های صورت گرفته به نتیجه رسید.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ارزش پرونده آهن‌آلات این منطقه را بیش از هزار میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: در این پرونده منطقه ویژه اقتصادی بوشهر محکوم به پرداخت هزینه آهن‌آلاتی شده بود که اسناد هم بیانگر غیرقانونی بودن چارچوب این معامله بود.

 

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و با حمایت استاندار بوشهر، رئیس کل و قضات دادگستری استان و معاون حقوقی اداره‌کل بازرسی استانداری بوشهر، این پرونده به نفع منطقه ویژه اقتصادی بوشهر احقاق حق شد و از خروج بیش از هزار میلیارد تومان جلوگیری به عمل آمد.

 

دشتی‌زاده با تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های صورت گرفته تصریح کرد: از همه ظرفیت‌های قانونی برای جلوگیری از هدررفت بیت‌المال و احقاق حق منطقه ویژه اقتصادی بوشهر استفاده خواهیم کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: پرونده‌هاى دیگرى از طریق مراجع قضایی در دست پیگیرى است که به‌زودى خبرهاى خوش و امیدوارکننده‌اى به مردم خواهیم داد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا