دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39951
تعداد نظرات: ۰
مدیر کل تامین اجتماعی استان بوشهر :

بازدرهوا، صبح دوشنبه در نشست با مدیران و کارگزاران رسمی شعبه تامین اجتماعی برازجان، گفت : تامین اجتماعی برازجان پتانسیل لازم را جهت ارتقاء به تیپ یک را دارد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 25 مهر 1402 - 10:54

به گزارش روابط عمومی اداره تامین اجتماعی شعبه دشتستان، با حضور مدیر کل معاون بیمه ای، کارشناسان ستادی اداره کل بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر، فرماندار دشتستان، کانون بازنشستگان از کارگزاری رسمی شعبه تامین اجتماعی برازجان بازدید شد.
مدیر کل بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر، ضمن تقدیر از تلاش های رئیس و کارکنان اداره تامین اجتماعی شهرستان در راستای خدمات رسانی به جامعه هدف اظهار داشت : آموزش کارکنان جدیدالورود توسط کارکنان باتجربه و قدیمی و همچنین جانشین پروری برای مسئولینی که در شرف بازنشستگی هستند، سبب ارتقاء کارایی شعبه خواهد شد.
بازدرهوا، خاطر نشان کرد : کلیه واحدهای اجرایی، مانند زنجیره ای متصل به هم بوده که می‌بایست در مواقع لزوم با یکدیگر همکاری های لازم را جهت مرتفع نمودن موانع موجود داشته باشند.
گفتنی است در پایان این نشست، جمعی از مراجعین، ضمن تقدیر و تشکر از حضور گرم و صمیمی مدیر کل استان بوشهر، در شعبه برازجان از زحمات کارکنان تقدیر بعمل آوردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا